ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید Vivo X7 مجهز به اسکنر اثر انگشت
تکنولوژی

پوسترهای جدید برخی از مشخصات سخت افزاری Vivo X7 را فاش کردند

در حالی که فاصله چندانی تا رونمایی از موبایل جدید کمپانی ویوو با نام Vivo X7 باقی نمانده،‌ این شرکت هر از چند گاهی با انتشار پوسترها و تیزرهای مختلف سعی در حفظ هیجان مشتریان خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

در حالی که فاصله چندانی تا رونمایی از موبایل جدید کمپانی ویوو با نام Vivo X7 باقی نمانده،‌ این شرکت هر از چند گاهی با انتشار پوسترها و تیزرهای مختلف سعی در حفظ هیجان مشتریان خود دارد. چند روز قبل شنیدیم که این تلفن هوشمند مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلش در بخش جلو است. حالا شرکت سازنده دو پوستر تازه منتشر کرده که رسماً حضور سنسور اثر انگشت را در این محصول جدید تایید می نمایند.

برخلاف سایر تولیدات ویوو، حسگر اثر انگشت در موبایل Vivo X7 به جای بخشی پشتی دستگاه، در زیر دکمه هوم جای گرفته است. شاید به همین دلیل باشد که دکمه هوم آن شباهت زیادی به آنچه در موبایل های اوپو و وان پلاس دیده بود پیدا کرده است.

منبعی از کشور چین مدعی شده که Vivo X7 مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. ضمن این که شنیده شده چیپ مجتمع Helio X25 محصول مدیاتک در دل این موبایل هوشمند جا خوش کرده، این امر یعنی اینکه اسمارت فون مذکور از لحاظ قدرت پردازشی در حد و اندازه محصولاتی چون Meizu Pro 6 و LeEco Le 2 قرار خواهد داشت.

انتظار می رود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای Vivo X7 در نظر گرفته شده باشد. اگرچه ممکن است نسخه ای از آن نیز با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی