ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماژول دوربین تلفن های هوشمند تازه لنوو هفته آینده توسط Hasselblad معرفی می شود [شایعه]

هفته گذشته و با رونمایی از موبایل های موتو زی، موتو زی فورس و اکسسوری همراه آنها به نام موتو ماد، تلفن های هوشمند ماژولار فصل تازه ای را پیش روی کاربران این دستگاه ها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

هفته گذشته و با رونمایی از موبایل های موتو زی، موتو زی فورس و اکسسوری همراه آنها به نام موتو ماد، تلفن های هوشمند ماژولار فصل تازه ای را پیش روی کاربران این دستگاه ها گشودند.

موتو مادها یا در واقع همان ماژول های رونمایی شده، در برگیرنده مواردی چون اسپیکر با کیفیت، پروژکتور پرتابل و باتری کمکی می شوند و حالا کاربران امیدوارند که سری تازه ای از این ماژول ها نیز از سوی لنوو معرفی شوند.

حتما به یاد دارید که چندی پیش شایعه ای مبنی بر معرفی سه ماژول شامل یک پروژکتور و یک اسپیکر توسط این شرکت منتشر گردید که هفته پیش نیز این شایعه محقق شد اما ماژول سوم یعنی دوربین در میان موارد رونمایی شده نبود.

از سویی خبر رسیده بود که Hasselblad (تولید کننده دوربین) احتمالا کار تولید این ماژول را بر عهده خواهد داشت و با وجود آنکه لنوو هم تبلیغاتی را برای تجربه دوربینی پیشرفته از طریق دستگاه های موبایل تازه رونمایی شده اش به راه انداخته، هنوز مشخص نیست که آیا خبر ارائه چنین ماژولی از سوی آن صحت دارد یا خیر.

حالا اما شایعاتی به گوش می رسد که طبق آنها، رونمایی از این ماژول طی هفته جاری محتمل اعلام شده چراکه Hasselblad قصد دارد به زودی یک کنفرانس خبری بزرگ را برای معرفی محصولات تازه اش برگزار نماید.

چهار شنبه همین هفته مصادف با سوم تیرماه قرار است که این شرکت رویدادی را برگزار نموده و در جریان آن «از یک تحول عظیم در دنیای عکاسی» پرده برداری کند.

البته قبل از گمانه زنی در این باره لازم است به اطلاع تان برسانیم که شایعاتی در مورد معرفی یک دوربین مستقل توسط این شرکت هم منتشر شده که هیچگونه وابستگی به تلفن های همراه ندارد و آنطور که گفته شده قرار است برای رقابت با محصولات لایکا به بازار بیاید. در هر حال، همزمان با این احتمال، پیش بینی شده که شرکت مورد بحث از ماژول دوربین خود برای اسمارت فون های جدید لنوو نیز رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی