ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز عرضه موبایل های LeEco در آمریکا تا پاییز امسال

شرکت چینی LeEco که تا مدتی پیش با نام LeTV شناخته می شد، تصمیم دارد محصولات خود را در بازار آمریکا عرضه کند. شرکت مورد بحث در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و در زمینه موبایل، بسیار جوان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شرکت چینی LeEco که تا مدتی پیش با نام LeTV شناخته می شد، تصمیم دارد محصولات خود را در بازار آمریکا عرضه کند. شرکت مورد بحث در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و در زمینه موبایل، بسیار جوان است چرا که در سال گذشته میلادی اقدام به عرضه نخسین تلفن هوشمند خود نمود.

حال این شرکت خبر می دهد که تصمیم دارد در زمینه فروش تلفن همراه و همچنین ارائه محتوای ویدیویی، در بازار غرب نیز فعالیت خود را شروع کند. مشکل LeEco در حال حاضر محتوای ویدیویی اش است که تمرکزی ویژه بر زبان چینی و هندی دارد و مشخصاً این مسئله ترغیب‌گری برای کاربران سایر نقاط نخواهد بود.

در حال حاضر البته گفته می شود که LeEco مشغول رایزنی هایی برای گسترش محتوای ویدیوی خود است. همچنین اگر به خاطر داشته باشید، شرکت مذکور اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را تحت عنوان Max Pro در نمایشگاه CES رونمایی کرد. باید در ادامه دید که LeEco تصمیم به عرضه همین موبایل در بازار یاد شده دارد یا می خواهد محصولی دیگر را عرضه نماید.

LeEco در حال حاضر ۴۰۰ کارمند در ایالات متحده دارد و می خواهد تعداد آنها را تا پایان سال جاری به ۱۰۰۰ نفر برساند. این در حالیست که هنوز هم مشخص نیست موبایل های شیائومی، میزو و اوپو چه زمان وارد خاک کشور مذکور خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی