ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از تلویزیون جدید خود با قابلیت «دور کردن پشه ها» پرده برداشت

روز گذشته کمپانی ال جی تلویزیون جدیدی را در هند رونمایی کرد که ادعا می شود می تواند فضای پیرامونی خود را عاری از پشه ها نگه دارد. تکنولوژی «دور کننده پشه» به خدمت گرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

روز گذشته کمپانی ال جی تلویزیون جدیدی را در هند رونمایی کرد که ادعا می شود می تواند فضای پیرامونی خود را عاری از پشه ها نگه دارد. تکنولوژی «دور کننده پشه» به خدمت گرفته شده در این محصول البته قرار نیست که از طریق اسپری حشره کش این کار را انجام دهد و در مقابل آنطور که شرکت سازنده اش گفته با استفاده از امواج فراصوت که مطلوب این موجودات موزی نیست دست به چنین کاری خواهد زد.

هند از جمله کشورهایی است که هوایی نسبتا گرم و مرطوب دارد و در نتیجه بهترین شرایط برای تکثیر و جولان دادن پشه ها در آن فراهم است و اساسا هم به همین خاطر است که محصول مورد بحث در خاک این کشور رونمایی شده.

در هر حال باید اضافه نماییم قیمت این تلویزیون ها که The LG Mosquito Away TV نام دارند از 400 دلار بابت یک محصول 31 اینچی شروع می شود و با بزرگ تر شدن ابعاد دستگاه نیز افزایش می یابد.

گفتنی است که ال جی همین فناوری را در داخل سیستم های تهویه هوا و ماشین های ظرفشویی خود به خدمت گرفته است. نکته دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست اما خیلی ها آن را می دانند اینکه، پشه ها عامل گسترش بیماری های خطرناکی نظیر تب دنگ، تب زرد، زیکا و مالاریا هستند و کمتر پیش می آید که این موجودات فایده ای [حداقل به صورت مستقیم] برای بشر داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی