ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اولی‌ ها روی خط ایرانسل؛ ارتباط مشترکان پس از انفجار هم برقرار ماند

روز گذشته خبر دادیم که در اثر انفجار لوله گاز در منطقه شهران، ارتباط برخی کاربران همراه اول در غرب تهران قطع شده است. اکنون روابط عمومی ایرانسل خبر می دهد که هماهنگی های لازم با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

روز گذشته خبر دادیم که در اثر انفجار لوله گاز در منطقه شهران، ارتباط برخی کاربران همراه اول در غرب تهران قطع شده است. اکنون روابط عمومی ایرانسل خبر می دهد که هماهنگی های لازم با همراه اول انجام شده و کاربران قدیمی ترین اپراتور کشور در شرایط اضطراری موفق به استفاده از خدمات اپراتور دوم شدند. در ادامه بیانیه خبری ارسالی از سوی ایرانسل برای دیجیاتو را مطالعه می فرمایید.

با هماهنگی انجام شده بین اپراتورهای تلفن همراه، امکان استفاده از شبکه ایرانسل برای مشترکان همراه اول حاضر در منطقه شمال غرب و غرب تهران ممکن شد.

در پی وقوع انفجار در خط لوله گاز فلکه شهران واقع در منطقه 5 شهرداری تهران و قطعی ارتباط مشترکان همراه اول، رومینگ شبکه ایرانسل از صبح جمعه 28 خرداد برای این مشترکان برقرار شد.

از نخستین ساعات وقوع این انفجار، متخصصان و مدیران شبکه شرکت ایرانسل با حضور در محل سانحه برای کسب اطمینان لازم از ثبات شبکه و تسهیل در امدادرسانی، ضمن انجام اقدامات لازم برای مدیریت بحران، با هماهنگی‌های انجام شده، امکان استفاده مشترکان همراه اول از شبکه ارتباطی ایرانسل را فراهم کردند.

از زمان راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، «طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری» اعمال شده و در مواقع بروز بحران، تمامی اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام می‌شود. به این ترتیب، شبکه ایرانسل در منطقه فوق با مشکل یا اختلال فنی مواجه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Majid
    Majid | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    الان که شبکه همراه اول قطع شده و مشترکین رومینگ شدند روی شبکه ایرانسل که خودش شبکه ای شلوغ داره ،اگه شبکه تالیا که بسیار خلوت و پایدار هست در اختیار مشترکین همراه اول قرار می گرفت این شرکت می تونست خودوشو در چشم رسانه ها و مردم نشون بده خب ولی ...

  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    الکسا سایتشونو ببین بعد نظر بده

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    میبینم که دیگه مگس هم پر نمیزنه داخل سایتتون

    • GEEEEK
      GEEEEK | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

      از سایتی که سانسورو به حدی رسونده که اکانت یوزر چند سالشو دیلیت میکنه چه انتظاری داری برادرم؟ هرچند به من مربوط نیست نون خودتونو آجر میکنین

مطالب پیشنهادی