ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه آتی از ساعت هوشمند سامسونگ با اسم رمز «Solis» در دست ساخت است

چند ماه پیش نشریه Korea Herald خبر داد که نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Gear S سامسونگ قرار است در جریان کنفرانس IFA 2016 آلمان معرفی گردد. حالا خبر دیگری در این باره به بیرون درز کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

چند ماه پیش نشریه Korea Herald خبر داد که نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Gear S سامسونگ قرار است در جریان کنفرانس IFA 2016 آلمان معرفی گردد.

حالا خبر دیگری در این باره به بیرون درز کرده که نشان می دهد دستگاه مورد بحث اسم رمز Solis (عبارت لاتین به معنای خورشید) را دارد و از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ به نام تایزن بهره می گیرد.

اوایل امسال نیز کمپانی ساعت ساز سوئیسی به نام Grisogno اعلام نمود که قصد دارد همکاری مشترک دیگری را با سامسونگ آغاز نماید و نسخه لوکس و محدودی از اسمارت واچ آتی این شرکت را تولید کند. این توضیح را اضافه کنیم که شرکت یاد شده همان تولید کننده نسخه محدود از سری اسمارت واچ های لوکس Gear S2 است.

گفتنی است که در کنار اسم رمز، شماره مدل های مربوط به این پوشیدنی نیز به بیرون درز کرده که عبارتند از SM-R760، SM-R765، SM-R770، SM-R765V، SM-R765S و به غیر از این موارد اطلاعات دیگری در خصوص این دستگاه در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی