ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلیغات در اپ استور
تکنولوژی

دعوت اپل از توسعه دهندگان برای مشارکت در طرح «Search Ads»

آن طور که به نظر می رسد، در نسخه ۱۰ سیستم عامل iOS وقتی که در اپ استور جستجویی انجام دهید، در کنار نتایج معمول جستجو تبلیغاتی را نیز مشاهده خواهید کرد. این تبلیغات که اپل نام ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

آن طور که به نظر می رسد، در نسخه ۱۰ سیستم عامل iOS وقتی که در اپ استور جستجویی انجام دهید، در کنار نتایج معمول جستجو تبلیغاتی را نیز مشاهده خواهید کرد. این تبلیغات که اپل نام آنها را «Search Ads» گذاشته، به توسعه دهندگان کمک می کند کاربرانی که به دنبال اپلیکیشنی مشابه محصول آنها هستند را جذب نمایند. حالا شرکت کالیفرنیایی از توسعه دهندگان دعوت کرده تا به صورت رایگان در مرحله بتای این طرح مشارکت نمایند.

تبلیغ محصول توسعه دهندگان مشارکت کننده برای آن دسته از افرادی که نسخه بتای ۱۰ iOS را نصب کرده باشند به نمایش در خواهد آمد. این احتمال وجود دارد که از این طریق تعدادی کاربر جدید سراغ اپ های تبلیغ شده بیایند.

البته عضویت در این طرح بعد انتشار نسخه رسمی سیستم عامل موبایل اپل دیگر رایگان نخواهد بود و توسعه دهندگان می بایست به ازای هر تب دریافتی روی لینک اپلیکیشن شان مبلغی را به شرکت مذکور پرداخت کنند. ضمن این که تبلیغات به نمایش درآمده متناسب با موضوع جستجو فیلتر خواهند شد.

علاوه بر این، بعد از پایان دوره بتای طرح مذکور ابزارهای تحلیل آماری (analytical tools) پیشرفته در اختیار تبلیغ کننده ها قرار خواهند گرفت تا نحوه هدایت کاربران و عادات جستجوی آنها را بهتر درک نمایند و کمپین تبلیغاتی خود را با استفاده از این اطلاعات بهینه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی