ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پگاترون تولید انبوه آیفون 7 را آغاز کرده است

تا رونمایی از آیفون 7 دست کم سه ماه زمان باقیست و شرکت ساکن کوپرتینو آنطور که در برخی گزارشات آمده تاکنون 78 میلیون دستگاه از آن را به تامین کنندگان خود سفارش داده است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

تا رونمایی از آیفون 7 دست کم سه ماه زمان باقیست و شرکت ساکن کوپرتینو آنطور که در برخی گزارشات آمده تاکنون 78 میلیون دستگاه از آن را به تامین کنندگان خود سفارش داده است.

اما نکته ای که باید به آن اشاره نمود این است که دستگاه های یاد شده یک شبه ساخته نمی شوند و تولیدکنندگان برای ساخت و ارائه آنها به مشتری خود یعنی اپل به زمانی طولانی نیاز دارند. با در نظر داشتن همین مساله، فاش کننده شناخته شده، OnLeaks@ امروز صبح توئیتی را از طریق اکانت خود منتشر کرد و در آن اعلام نمود که تولید انبوه آیفون 7 به تدریج در حال آغاز شدن در کارخانه پگاترون است.

توئیت او همچنین شایعه منتشر شده قبلی را تایید می کند که براساس آن تولید آیفون 7 پلاس صرفا از طریق فاکسکان انجام می گیرد که اصلی ترین رقیب آن به شمار می رود. در واقع بنا شده که این تولیدکنندگان پیمانکار هر دو در مونتاژ آیفون 7 مشارکت داشته باشند.

البته روشن است که هرچه تعداد آیفون های تولیدی توسط این دو کمپانی بیشتر و بیشتر شود، بر حجم شایعات در مورد امکانات و طراحی این دستگاه ها نیز اضافه می گردد. براساس یکی از جدیدترین خبرهای منتشره در این باره، دشواری ها و مشکلات فنی اپل را مجبور کرده که ایده استفاده از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس را کنار بگذارد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، نخستین باری نخواهد بود که شرکت ساکن کوپرتینو مجبور شده در بدو پروسه تولید، تغییراتی را در آیفون ایجاد نماید.

دو سال قبل نیز گزارشی منتشر شد دال بر اینکه شرکت مورد بحث می خواهد از شیشه یاقوت کبود در آیفون 6 و آیفون 6 پلاس استفاده نماید. اپل حتی قراردادی را با یکی از تولیدکنندگان این شیشه به نام GT Technpologies به امضا رساند اما مشکلاتی که به واسطه تولید پایین آن به وجود آمده بود عاقبت باعث شد که پروژه لغو گردد و شرکت تولید کننده نیز اعلام ورشکستگی نماید.

حالا که تولید انبوه آیفون 7 [البته طبق توئیت منتشر شده] آغاز گردیده، پیش بینی می شود که بر تعداد خبرهای لو رفته در این باره نیز اضافه گردد.

تولید انبوه آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچ به تدریج در کارخانه پگاترون آغاز شده است (جایی که در آن قرار نیست مونتاژ مدل 5.5 اینچی صورت بگیرد).
تولید انبوه آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچ به تدریج در کارخانه پگاترون آغاز شده است (جایی که در آن قرار نیست مونتاژ مدل 5.5 اینچی صورت بگیرد).
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی