ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخورد قانونی با برخی فعالان بازار رایانه تهران به خاطر تحریم فروشندگان شهرستان ها

بر اساس خبرهای منتشر شده، ظاهراً برخی فعالان بازار کامپیوتر تهران طی اقدامی جمعی با هدف در تنگنا قرار دادن واحد های صنفی شهرستان‌ ها، از فروش به این واحد ها امتناع ورزیده اند. به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

بر اساس خبرهای منتشر شده، ظاهراً برخی فعالان بازار کامپیوتر تهران طی اقدامی جمعی با هدف در تنگنا قرار دادن واحد های صنفی شهرستان‌ ها، از فروش به این واحد ها امتناع ورزیده اند. به گفته ی اتحادیه ی صنف فناوران رایانه تهران، این گروه از فعالان بازار رایانه هماهنگی های لازم برای این کار را از طریق تلگرام و کانالی که به این منظور ایجاده کرده اند انجام داده اند.

اتحادیه ی صنف فناوران رایانه ی تهران بلافاصله با مطلع شدن از این موضوع وارد ماجرا شده و بیانیه ی کوتاه زیر را خطاب به کلیه ی اعضایش منتشر کرده است:

«به اطلاع کلیه ی اعضای محترم اتحادیه ی صنف فناوران رایانه ی تهران می رساند؛ پیرو اطلاعات واصله به این اتحادیه، گروهی از همکاران تهرانی بازار کامپیوتر با ساخت کانالی در تلگرام اقدام به تحریم برخی فروشگاه ها در شهر های دیگر نموده اند و در اقدامی غیرقانونی علاوه بر آنکه باعث زایل شدن آبروی این افراد شده اند، برای کسب و کار این گروه ایجاد مشکل نموده اند. لذا اتحادیه ی فناوران در اینجا اعلام می دارد که از طریق مراجع قانونی و پیگیری های پلیس فتا با این افراد برخورد می کند و به زودی مانع ادامه ی اقدامات این افراد خواهد شد».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱ تیر ۱۳۹۵

    از بس بد حسابن این جماعت

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۱ تیر ۱۳۹۵

      کدوم جماعت؟ چرا همه را با هم جمع می بندیدن؟

مطالب پیشنهادی