ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

احتمال حضور اپلیکیشن TextEdit در iOS 10

کنفرانس توسعه دهندگان اپل در روز جمعه به پایان رسید. حال این شرکت ویدیویی را در وب سایت خود قرار داده که مربوط به ویژگی های جدید Metal است و در بخشی از آن، می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

کنفرانس توسعه دهندگان اپل در روز جمعه به پایان رسید. حال این شرکت ویدیویی را در وب سایت خود قرار داده که مربوط به ویژگی های جدید Metal است و در بخشی از آن، می توان آیکون اپلیکیشن TextEdit را بر روی iOS 10 در آیپد مشاهده کرد.

TextEdit در اصل یک پردازشگر کاملاً ساده برای متون است که اکنون در macOS Sierra و البته نسخه های قبلی OS X وجود دارد. اپل تا کنون خبر نداده بود که تصمیم دارد نسخه ای از آن را برای آیپد و آیفون رونمایی کند. در این بین، اپلیکیشن شخص ثالثی هم وجود ندارد که بتواند تمام ویژگی های موجود در این نرم افزار را به آیفون و آیپد بیاورد.

TextEdit-iOS-10-WWDC-2016-demo

البته این را نیز باید در نظر گرفت که iOS 10 هنوز در نسخه بتا قرار دارد و تا عرضه نهای آن چند ماهی باقی مانده است. هر چند که اپلیکیشن TextEdit اکنون در نسخه بتایی که به دست توسعه دهندگان رسیده، قرار ندارد.

پیش از این و در زمان معرفی iOS 8 نیز اتفاق مشابهی رخ داده بود. در آن زمان نه تنها TextEdit، بلکه اپلیکیشن Preview (مخصوص مشاهده تصاویر و فایل های PDF در مک) نیز در iOS 8 رویت شد.

در این بین اگرچه iOS به یک اپلیکیشن ساده برای مدیریت متن ها نیاز دارد ولی به نظر می رسد که این بار هم اپل صرفاً به شکل داخلی این ویژگی را در اختیار مهندسان خود قرار داده و بعید به نظر می رسد که شاهد حضور TextEdit در این نسخه از iOS باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی