ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل حالا می تواند در هند فروشگاه فیزیکی تاسیس کند

اپل از ابتدای سال جاری تمایل دارد تا فروشگاه فیزیکی خود را در کشور هند افتتاح کند اما تقریبا سه هفته پیش، خبر رسید که دولت هند برای حمایت از تولیدات داخلی، قانونی دارد که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

اپل از ابتدای سال جاری تمایل دارد تا فروشگاه فیزیکی خود را در کشور هند افتتاح کند اما تقریبا سه هفته پیش، خبر رسید که دولت هند برای حمایت از تولیدات داخلی، قانونی دارد که شرکت های خارجی را ملزم می کند تا دست کم یک سوم از محصولاتی که در هند به فروش می رسانند را در خاک همین کشور بسازند.

حال خبر می رسد که دولت هند در برخی شاخه ها، این قانون را برای بعضی شرکت های خارجی نادیده خواهد گرفت تا شرکت های انتخاب شده بتوانند تجارت و کسب و کار پایداری را در هند بنا کنند. چنین خبری به معنای آن است که حالا دیگر سدی در برابر اپل جهت تاسیس فروشگاه های فیزیکی در این کشور وجود ندارد.

در ماه گذشته خبر رسیده بود که شرکت یاد شده تصمیم دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ فروشگاه های بسیار بزرگی در شهرهای مهم هند نظیر دهلی نو، بنگلور و بمبئی ایجاد و راه اندازی کند. قانونی که در حال حاضر دولت هند از آن چشم پوشی کرده، برای اپل تا ۳ سال اعتبار دارد اما اگر فروشگاه ها تاسیس شوند، احتمالاً این استثنا تا ۵ سال دیگر ادامه یافته و در مجموع اپل ۸ سال ملزم به تولید یک سوم از محصولات فروش رفته در هند در خاک همین کشور نخواهد بود.

در حال حاضر، حضور رسمی اپل در هند از طریق برخی فروشگاه ها به شکل رسمی صورت گرفته اما آنها موفق به ایجاد تجربه فروشگاهی مورد نظر اپل نبوده اند.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی