ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تی شرتی که با ارتعاشات لمسی خود حس حضور در ورزشگاه را به شما می دهد

اگر از علاقمندان به بازی فوتبال هستید و همیشه آرزو داشته اید پیروزهای شیرین و شکست های تلخ تیم مورد علاقه تان را بهتر احساس کنید، باید بگوییم شرکتی به نام Wearable Experiments تصور می کند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

اگر از علاقمندان به بازی فوتبال هستید و همیشه آرزو داشته اید پیروزهای شیرین و شکست های تلخ تیم مورد علاقه تان را بهتر احساس کنید، باید بگوییم شرکتی به نام Wearable Experiments تصور می کند می تواند شما را در رسیدن به این مهم یاری دهد.

همزمان با تورنومنت یورو 2016، این شرکت نسخه ای بین المللی از تی شرت متصل به اسمارت فون خود به نام Football Fan Shirt را رونمایی کرده که هر زمان تیم مورد علاقه تان بازی خوبی را از خود نشان داد ارتعاشات لمسی در ناحیه قفسه سینه شما ایجاد می کند.

به لطف این لباس می توانید گل ها را بهتر از گذشته احساس کنید و همزمان تجربه هر چیزی برایتان ممکن خواهد بود و از تکل ها گرفته تا کارت قرمزهای وحشتناکی که ممکن است سرنوشت تیم تان را تحت تاثیر قرار دهد، همگی قابل لمس می شوند.

در مورد اینکه تی شرت یاد شده دقیقا از چه زمانی به بازار ارائه می شود یا چقدر قیمت دارد هنوز حرفی به میان نیامده، با این همه، منطقی تر است که آن را تحت عنوان یک پوشیدنی موقعیتی در نظر بگیرید تا چیزی که بشود آن را بر تن کرد و در نقاط مختلف شهر با آن تردد نمود؛ به بیان دیگر قطعا دوست ندارید وقتی همراه با دوستانتان هستید برای آنها توضیح دهید که چرا مرتبا دچار لرزش می شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی