ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست شکنجه وان پلاس ۳؛ پرچمدار چینی تا چه حد تاب مقاومت در برابر شرایط سخت را دارد؟ [تماشا کنید]

تا به حال به دفعات در دیجیاتو ویدئوهایی از کانال یوتوب «JerryRigEverything» را با شما به اشتراک گذاشته ایم. کانال یاد شده به صورت معمول به سراغ تلفن های هوشمند پرچمدار رفته و تست شکنجه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تا به حال به دفعات در دیجیاتو ویدئوهایی از کانال یوتوب «JerryRigEverything» را با شما به اشتراک گذاشته ایم. کانال یاد شده به صورت معمول به سراغ تلفن های هوشمند پرچمدار رفته و تست شکنجه ای یکسان را روی آنها اعمال می کند تا کیفیت ساخت و میزان مقاومت شان در برابر شرایط سخت مشخص گردد.

از جمله ی این تست ها می توان به کشیده شدن اجسام با سختی های متفاوت روی نمایشگر، خش پذیری سنسور اثر انگشت، میزان استقامت صفحه نمایش در مقابل حرارت و توان بدنه در برابر فشار اشاره کرد. JerryRigEverything اینبار و در تازه ترین ویدئوی خودش به سراغ یکی از جدیدترین پرچمداران اندرویدی یعنی وان پلاس ۳ رفته است، تا تاب و توان آن را در برابر تست شکنجه خود بسنجد.

آیا موبایل مذکور توانسته است از چنین آزمون دشواری سربلند بیرون بیاید؟ برای آگاهی از این موضوع از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئویی که در انتهای این پست قرار داده شده را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ali bni
    ali bni | ۲ تیر ۱۳۹۵

    عالی بود.فقط کاش پشتشم خط نمیوفتاد اونوقت فوق العاده میشد

  • بابک
    بابک | ۱ تیر ۱۳۹۵

    ۱= بخاطر این به سامسونگ ربطش دادم چون دوبار با سامی کل انداخته و یک بار با اپل سه میلیونی ( حدف اصلیم این بود که بگم فقط دنبال برند نباشید )
    ۲ = من چون از سامسونگ خوشم نمیاد و خیلی تقلید میکنه و تقلب تو کارش زیاده ( اخبارو دنبال کنید میفهمید چی میگم ) از کلمه دامدونگ استفاده میکنم ??

  • میثم
    میثم | ۱ تیر ۱۳۹۵

    خوشم اومد ازش ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی