ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذار اصلی وان پلاس، اوپو و ویوو، برند تازه ای به نام Imoo را معرفی کرد

وان پلاس اخیرا جدیدترین پرچمدار خود را معرفی کرده است. این شرکت در برهه کنونی به خوبی در خارج از مرزهای چین شناخته می شود. دو برند دیگر یعنی ویوو و اوپو اما بیشتر در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

وان پلاس اخیرا جدیدترین پرچمدار خود را معرفی کرده است. این شرکت در برهه کنونی به خوبی در خارج از مرزهای چین شناخته می شود. دو برند دیگر یعنی ویوو و اوپو اما بیشتر در آسیا شناخته می شوند، هرچند اگر خارج از این منطقه زندگی می کنید، احتمالا نام آنها را هم شنیده اید.

با این همه ممکن است نام BBK برایتان ناآشنا باشد هرچند که این اسم ارتباطی نزدیک و تنگاتنگ با سه شرکت یاد شده دارد. در واقع BBK یکی از سرمایه گذاران اصلی هر سه آنهاست و اوپو، ویوو و وان پلاس هر سه به نوعی زیرشاخه آن به شمار می روند. حالا خبر رسیده که این کمپانی، برند تازه ای به نام Imoo را در چین معرفی نموده است.

در مورد این سرمایه گذار هم باید بگوییم که پیشتر در زمینه ساخت کنسول های بازی (مدل های کپی شده از نینتندو) فعالیت داشته. اخیرا اما این کمپانی مبلغ زیادی را در شرکت های مختلف تولید کننده اسمارت فون در چین سرمایه گذاری نموده و مدتی است که محصولات آموزشی برای کودکان تولید می کند.

در هر حال، هنوز اطلاعات زیادی در مورد برند تازه معرفی شده Imoo در دسترسی نیست و ظاهرا این شرکت قصد دارد گجت های تکنولوژیکی متعددی را تولید نماید و طبق خبرهای واصله قرار است که Imoo نخستین «اسمارت فون آموزشی» را ارائه نماید که در واقع آمیخته ای از دانش آن در زمینه تلفن های همراه و اسباب بازی های آموزشی به شمار می رود.

این کمپانی حتی یک پوستر تبلیغاتی را هم برای اسمارت فون آتی خود منتشر کرده که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید. همانطور که در تصویر می بینید یک دکمه ضبط صدا درست زیر درگاه سیم کارت تعبیه شده که احتمالا برای یادداشت برداری و دیگر فعالیت های مرتبط با درس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. موبایلی که اینجا می بینید از فلز ساخته شده و طراحی یکپارچه و یکدستی دارد.

Imoo-new-brand-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی