ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشترکان شهران که خط ثابتشان هنوز وصل نشده، می توانند تلفن ثابت خود را به خط همراه منتقل کنند

در پی انفجار خط لوله ی گاز در منطقه ی شهران تهران، بخش بزرگی از زیرساخت های ارتباطی ثابت و همراه این منطقه از بین رفته است. مشکل مشترکان تلفن همراه منطقه ساعاتی پس از بروز ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

در پی انفجار خط لوله ی گاز در منطقه ی شهران تهران، بخش بزرگی از زیرساخت های ارتباطی ثابت و همراه این منطقه از بین رفته است. مشکل مشترکان تلفن همراه منطقه ساعاتی پس از بروز حادثه با همت مسئولین تا حد زیادی برطرف شد اما مسئله ی مشترکان تلفن ثابت بخش هایی از این منطقه کماکان در جای خود باقیست و بسیاری از آنان هنوز با اختلال یا قطعی خط تلفن ثابت مواجه اند؛ مشکلی که به گفته ی مسئولین حداقل تا هفته ی آینده رفع نخواهد شد.

اکنون شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرده است مشترکان بخش های جنوبی و اصلی منطقه ی شهران که تلفن ثابت آنان همچنان دچار اختلال است، در صورت نیاز ضروری می‌ توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی و استفاده از سرویس انتقال مکالمه (دایورت) نسبت به انتقال شماره تلفن‌ های ثابت بر روی شماره‌ های همراه خود اقدام کنند.

محمدرضا بیدخام، مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران درباره ی این پیشنهاد اظهار کرده است: «ارتباط تلفنی بخش‌ های شمالی و شرقی منطقه ی شهران که بر اثر انفجار لوله ی گاز قطع یا دچار اختلال شده بودند، با تلاش شبانه‌ روزی پرسنل شرکت مخابرات استان تهران برقرار شد».

بیدخام با اشاره به از بین رفتن زیرساخت‌ های شبکه ی مخابراتی در قسمت‌ های جنوبی و اصلی منطقه ی شهران توصیه کرده است: «مشترکان این بخش با توجه به ضرورت می‌ توانند تا رفع کامل اختلال‌ های تلفنی، با مراجعه به مراکز مخابراتی و استفاده از سرویس انتقال مکالمه نسبت به انتقال شماره تلفن‌ های ثابت بر روی شماره‌ های همراه اقدام نمایند».

ایشان با اشاره به حجم بالای عملیات و خسارات وارده بر تأسیسات و کابل‌ های مخابراتی افزوده است: «امیدواریم مشترکان قسمت‌ های یاده شده ی شهران تا رفع کامل اختلالات به وجود آمده، با سعه ی صدر همکاری لازم را با شرکت مخابرات استان تهران داشته باشند».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza
    Reza | ۱ تیر ۱۳۹۵

    شهران=تهران

    • پیام ادیب
      پیام ادیب | ۱ تیر ۱۳۹۵

      رضا جان «شهران» نام منطقه ای در شهر تهران هست که حادثه در اون اتفاق افتاده.

مطالب پیشنهادی