ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هم اکنون یک سوم کارکنان شرکت Valve مشغول فعالیت روی تکنولوژی واقعیت مجازی هستند

کمپانی والو را خیلی ها به عنوان ناجی پی سی گیمرها می شناسند. در دورانی که استودیوهای بازیسازی بسیار کمی آثار خود را روی رایانه های شخصی منتشر می کردند، آن ها با گسترش سرویس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

کمپانی والو را خیلی ها به عنوان ناجی پی سی گیمرها می شناسند. در دورانی که استودیوهای بازیسازی بسیار کمی آثار خود را روی رایانه های شخصی منتشر می کردند، آن ها با گسترش سرویس استیم توانستند خونی دوباره به رگ های این پلتفرم فرستاده و دوباره آن را بر سر زبان ها بیندازند.

اکنون به نظر می رسد والو قصد دارد تا فعالیت های خود را گسترش داده و به یکی از قطب های تکنولوژی واقعیت مجازی هم تبدیل شود. بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی یکی از کارکنان این شرکت، والو به آینده این تکنولوژی اعتقاد داشته و باور دارد واقعیت مجازی می تواند یکی از تاثیرگذارترین نوآوری های تاریخ باشد:

خیلی خوش شانسم، چون زمانی به والو پیوستم که تیم کوچکی از این شرکت مشغول تحقیقات روی واقعیت مجازی و افزوده بود. اکنون این تیم بسیار بزرگتر شده و حدود یک سوم والو مشغول فعالیت روی این پروژه هستند. همچنین افرادی که در بر طرف سازی مشکلات نسل کنونی هدست ها نقش بسیار مهمی را ایفا کردند، همچنان در والو بوده و روی نسل بعد این تکنولوژی تحقیقاتی انجام می دهند.

بد نیست بدانید کمپانی والو در ساخت HTC Vive هم نقش بسیار مهمی داشته و در کنار اچ تی سی، به عنوان یکی از سازندگان این هدست واقعیت مجازی به شمار می رود. آن ها در گذشته انتشار سیستم Chaperone برای آکیلس ریفت را تایید کرده بودند. همچنین تعداد کاربران فعال استیم در یک روز ار مرز 12 میلیون نفر گذشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی