ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن نئو تا پایان 2016 عرضه می شود؛ قیمت کنسول لو رفت [شایعه]

با وجود این که خیلی ها انتظار داشتند تا سونی در کنفرانس E3 امسال خود از مدل قوی تر پلی استیشن 4 با نام رمز Neo پرده برداری کند، اما آن ها تصمیم گرفتند سکوت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با وجود این که خیلی ها انتظار داشتند تا سونی در کنفرانس E3 امسال خود از مدل قوی تر پلی استیشن 4 با نام رمز Neo پرده برداری کند، اما آن ها تصمیم گرفتند سکوت کرده و رونمایی های سخت افزاری نمایشگاه را به ردموندی ها بسپارند. همین مسئله باعث شد تا بعضی بازیکن ها تصور نمایند برخلاف شایعات قبلی، امسال پلی استیشن نئو عرضه نشده و باید تا سال دیگر صبر کرد.

اکنون براساس مقاله منتشر شده در وب سایت Eurogamer، منابع زیادی به آن ها اطلاع داده اند تا پایان سال جاری، پلی استیشن نئو در دسترس بازیکن ها قرار می گیرد. نویسنده یوروگیمر گفت: «خیلی دوست دارم بدانم استودیوهای سازنده چگونه از قدرت کنسول استفاده کرده و آیا تمرکز آن ها روی 4K خواهد بود.»

اگر بخواهیم کلی تر به قضیه نگاه کنیم، خیلی ها دوست دارند بدانند ورژن های قوی تر کنسول های نسل هشتم چگونه می خواهند 4K را به نمایش بگذارند. چون هنوز هم کارت گرافیک های قدرتمند کمی توانسته اند با این رزولوشون بالاترین کیفیت ممکن را ارائه بدهند. البته این قضیه نمایش بازی ها با رزولوشن 4K و کیفیت قابل قبول برای اکس باکس اسکورپیو منطقی تر به نظر می رسد.

چون بر اساس اطلاعات به دست آمده این کنسول که اواخر سال بعد عرضه می شود، دارای شش ترافلاپس بوده و 4.5 برابر اکس باکس معمولی قدرت دارد. بد نیست بدانید یکی از اینسایدرهای معروف صنعت گیمینگ با نام Tidux از قیمت بسیار عجیب پلی استیشن نئو پرده برداشت. بر اساس گفته او، این کنسول 399 دلار بوده و طراحی هوشمندانه اش باعث شده تا انتقال بازی ها از پلی استیشن نئو و پلی استیشن معمولی آسان گردد.

نکته جالب اینجاست Tidux در ادامه صحبت هایش گفت که توسعه دهندگان عاشق GPU کنسول شده اند. با وجود این که خیلی قیمت لو رفته عجیب به نظر می رسد، اما امکان دارد سونی با قیمت گذاری درست کنسول قوی تر خود بتواند سهم بیشتری از بازار پلتفرم ها را به دست بیاورد. آن ها هنگام تایید پلی استیشن نئو گفتند که این کنسول قیمتی بالاتر از 350 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی