ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال از هارد درایو حرفه ای و بی سیم My Passport پرده برداشت

شرکت وسترن دیجیتال درایو جدیدی به نام «My Passport Wireless Pro» معرفی کرده است که عملیات پشتیبان گیری از تصاویر و فایل های مهم کاربران را ساده تر می کند. نسخه ای که امروز معرفی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

شرکت وسترن دیجیتال درایو جدیدی به نام «My Passport Wireless Pro» معرفی کرده است که عملیات پشتیبان گیری از تصاویر و فایل های مهم کاربران را ساده تر می کند. نسخه ای که امروز معرفی شده در واقع یک بروز رسانی برای My Passport Wireless است که در سال ۲۰۱۴ از راه رسید.

مانند نسل قبلی، این درایو نیز از درگاه کارت حافظه از نوع SD و همچنین Wi-Fi داخلی برخوردار است که به همین شکل، کاربر می تواند فایل های خود را به آن انتقال دهد. زمانی هم که فایل ها به درایو یاد شده منتقل شدند، می توان توسط یک لپ تاپ و به شکل بی سیم به My Passport Wireless Pro متصل شد و تصاویر یا سایر فایل ها را مشاهده کرد و آنها را مدیریت نمود.

یکی از تفاوت های نسخه Pro با مدلی که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد، طراحی به‌روز شده آن است. از طرفی این بار مدیریت پرونده و فایل ها به شکل کاملاً طبیعی تری صورت می پذیرد. در نسخه قدیمی، درایو به شکل خودکار تمام فایل های موجود در کارت SD را ذخیره می کرد اما اکنون به شکل بی سیم قادر هستید پرونده های مورد نظر خود از درون کارت را انتخاب کرده و از همان ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

وسترن دیجیتال از طرف دیگر اپلیکیشنی مبتنی بر iOS و اندروید نیز در اختیار خریداران این درایو قرار می دهد تا بتوانند از طریق موبایل یا تبلت خود، محتویات آن را مدیریت کنید.

این درایو که تنها به صورت HDD عرضه می شود، در گزینه های ۲ و ۳ ترابایتی از سوی وسترن دیجیتال عرضه خواهد شد. نسخه دو ترابایتی ۲۲۹ دلار قیمت گذاری شده در حالی که برای نمونه ۳ ترابایتی باید ۲۴۹ دلار پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی