ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کارت گرافیک GTX 1070 G1 Gaming از گیگابایت بیشتر آشنا شوید

گیگابایت یکی از فعال ترین شرکت ها در عرصه کامپیوترهای شخصی محسوب می شود که تا به امروز محصولات تحسین برانگیزی را راهی بازار ساخته است. این کمپانی به تازگی از کارت گرافیک GTX 1070 G1 ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۵

گیگابایت یکی از فعال ترین شرکت ها در عرصه کامپیوترهای شخصی محسوب می شود که تا به امروز محصولات تحسین برانگیزی را راهی بازار ساخته است. این کمپانی به تازگی از کارت گرافیک GTX 1070 G1 Gaming خود پرده برداشته که با مطالعه بیانیه خبری که از جانب دفتر روابط عمومی شرکت آواژنگ، نماینده محصولات گیگابایت در ایران، برای دیجیاتو ارسال و در ادامه آورده شده است می توانید با آن بیشتر و بهتر آشنا شوید.

کارت گرافیک GTX 1070 انویدیا پس از برادر بزرگتر خود به صورت رسمی معرفی شده و گیگابایت یکی از اولین تولید کنندگان GTX 1070 به شمار می رود. گیگابایت اولین قدم خود را در تولید این کارت گرافیک بسیار پر قدرت برداشته و نسخه G1 Gaming آن را روانه بازار می کند.

کارت گرافیک GTX 1070 به پردازنده گرافیکی GP104 با معماری Pascal و فناوری ساخت 16 نانومتری مجهز است. گیگابایت در کارت گرافیک GIGABYTE GTX 1070 G1 GAMING فرکانس پایه و بوست پردازنده گرافیکی را بالاتر از فرکانس نسخه مرجع انویدیا در نظر می گیرد تا کارایی بهتری در اختیار کاربران قرار گیرد.

1

هشت گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5X با فرکانس 2002 مگاهرتز (10000 مگاهرتز فرکانس موثر) تمامی بازی ها و کاربرد های مرتبط با آن را به خوبی تحت پوشش قرار می دهد. نسل جدید خنک کننده WINDFORCE 3X گیگابایت با رنگ بندی مشکی-قرمز وظیفه خنک سازی کارت گرافیک GTX 1070 را بر عهده دارد. در این خنک کننده از دیود های نوری RGB با قابلیت نمایش 16.8 میلیون رنگ و سیستم نورپردازی قابل تنظیم بهره گرفته شده است.

2

لوله های انتقال حرارت سیستم خنک کننده از نوع ترکیبی و به صورت دو لایه هستند که با آلیاژ 100 درصد مس خالص تولید می شوند. فناوری خنک کننده 3D ACTIVE FAN به سه عدد فن سیستم خنک کننده اجازه می دهد تا در محدوده دمای تعیین شده خاموش بمانند.

در صورتی که دمای پردازنده گرافیکی از محدوده تعیین شده عبور کند، فن های سیستم خنک کننده وارد عمل می شوند و این موضوع توسط عبارت STOP FAN با بهره گیری از دیود های نوری، وضعیت فعالیت فن ها را به صورت آنی به اطلاع کاربران می رساند.

3

تجهیزات مدار تغذیه 2+6 فاز، مشابه با مواردی است که در کارت گرافیک TITAN-X به کار رفته که می توان به چوک و ماسفت های مدار تغذیه اشاره کرد. سینی محافظ پشت کارت گرافیک از آسیب های احتمالی به برد جلوگیری می کند و از سوی دیگر ظاهر جذاب و زیباتری به کارت گرافیک می بخشد.

رابط کاربری نرم افزاری XTREME Engine گیگابایت می تواند تنظیمات دلخواه شما را با فقط یک کلیک اعمال کند و امکانات قابل قبولی برای کنترل سیستم خنک کننده و افزایش ولتاژ و فرکانس در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی