ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت Mi Note 2 شیائومی در قالب سه مدل مشابه عرضه خواهد شد

«فنگ ویون» (Feng Weiwen) یکی از دبیران کمپانی Shenzhen Digital Technology به تازگی گزارشی تهیه نموده و طی آن به برخی از جزئیات مربوط به فبلت Mi Note 2 شیائومی پرداخته است. به گفته فنگ، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

«فنگ ویون» (Feng Weiwen) یکی از دبیران کمپانی Shenzhen Digital Technology به تازگی گزارشی تهیه نموده و طی آن به برخی از جزئیات مربوط به فبلت Mi Note 2 شیائومی پرداخته است. به گفته فنگ، دیوایس مورد بحث در قالب سه نسخه مشابه به بازار عرضه خواهد شد که یکی از آنها به نمایشگری خمیده مجهز خواهد بود.

مدل پایه Mi Note 2 قرار است به همراه یک دوربین در پشت، صدای های فای و قابلیت شارژ سریع باتری عرضه شود. مدل دوم نیز علاوه بر صدای های فای، به دوربینی دوگانه در پشت مجهز خواهد بود و قابلیت شارژ سریع تری نسبت به مدل پایه را با خود به ارمغان خواهد آورد.

renwren

در نهایت مدل سوم هم نسخه برتر Mi Note 2 به شمار می رود و علاوه بر ماژول های دوربین دوگانه در پشت، به نمایشگری خمیده تجهیز خواهد گشت. این مدل قرار است از Wi-Fi Lite بهره ببرد و نسبت به مدل های دیگر، بیشترین سرعت ممکن را در شارژ باتری ارائه دهد.

انتظار می رود Mi Note 2 شیائومی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی شود که از ماه آتی (یعنی جولای) آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که Mi Note 2 چه قیمتی داشته و چه زمانی عرضه خواهد شد اما همانطور که می توان در تصویر بالا دید، فنگ ویون رندری نیز از دستگاه منتشر کرده که تا حدودی ما را به شکل و شمایل کلی آن آشنا می سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی