ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل ساخت اپلیکیشن برای اندروید را به مبتدیان می آموزد

یاد گرفتن برنامه نویسی اندروید و ساختن یک اپلیکیشن موبایل کار ساده ای نیست، خصوصا اگر اولین باری باشد که می خواهید برنامه نویسی کنید. احتمالا به سراغ یک آموزش مقدماتی می روید یا در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

یاد گرفتن برنامه نویسی اندروید و ساختن یک اپلیکیشن موبایل کار ساده ای نیست، خصوصا اگر اولین باری باشد که می خواهید برنامه نویسی کنید. احتمالا به سراغ یک آموزش مقدماتی می روید یا در کلاس های نزدیک محل سکونت تان ثبت نام می کنید.

اما گوگل راهکار بهتری برای ارائه دارد. طی همکاری با Udacity، گوگل حالا پایه های برنامه نویسی برای اندروید را به تمامی علاقه مندان می آموزد، حتی اگر پیش از این یک خط هم کد ننوشته باشید.

متخصصین گوگل طی یک هفته که ورژن رایگان در اختیار شما قرار گرفته، اصول ابتدایی را به شما می آموزند و پس از آن اگر می خواهید بیشتر بدانید، باید بهای کلاس ها را هم بپردازید. طی این یک هفته، به اندازه کافی مطلب برای آموختن وجود دارد که بتوانید یک اپلیکیشن معمولی بسازید اما برای حرفه ای شدن، نیازمند به فعالیت های شخصی بیشتر خواهید بود.

گوگل با این حال توصیه کرده که اگر می خواهید اپلیکیشن نویسی را جدی بگیرید، حتما به کورس های بعدی نیز توجه کرده و آن ها را هم بگذرانید. اگر جزو 50 نفر اولی باشید که این کورس رایگان ابتدایی را تمام می کنند، گوگل باقی آموزش ها را هم به رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • srb90
    srb90 | ۵ تیر ۱۳۹۵

    نمیشه ثبت نام کرد که:
    We're sorry, but United States regulations currently prevent us from serving users in Iran, Islamic Republic of. Please contact support@stripe.com if you need assistance.

  • عبدالله
    عبدالله | ۳ تیر ۱۳۹۵

    حالا اسم اپلیکیشن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی