ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ابری Nextbit Robin
تکنولوژی

قابلیت مصرف بهینه باتری در اندروید N به نسخه جدید سیستم عامل Nextbit OS می آید

شهریور سال قبل بود که برای تان از معرفی موبایل نامتعارف Nextbit Robin گفتیم. محصولی که سازنده از آن به عنوان «اولین اسمارت فون مبتنی بر فضای ابری» یاد می کند، چرا که علاوه بر حافظه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

شهریور سال قبل بود که برای تان از معرفی موبایل نامتعارف Nextbit Robin گفتیم. محصولی که سازنده از آن به عنوان «اولین اسمارت فون مبتنی بر فضای ابری» یاد می کند، چرا که علاوه بر حافظه داخلی، ۱۰۰ گیگابایت نیز فضای ابری در اختیار مالک این موبایل قرار خواهد داشت. این فضای ابری به شکل موثری با عملکردهای سیستم عامل هماهنگ شده تا همانند یک حافظه جانبی عمل کند.

بررسی های اولیه نشان داد که عملکرد سیستم عامل اندروید دستکاری شده این محصول، که از آن با نام Nextbit OS یاد می شود، بسیار قابل قبول است اما چه کسی از بهتر شدن بدش می آید؟

به تازگی Nextbit اعلام کرده است که می خواهد علاوه بر حفظ ویژگی ابری سیستم عامل خود، از قابلیت های بهینه سازی مصرف انرژی ارائه شده در جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید N، بهره ببرد. این امر برای محصولی که وابستگی بسیاری به اینترنت دارد، کاملاً ضروری به نظر می رسد.

The-NextBit-Robin-4

نسل فعلی Nextbit Robin در حال حاضر با قیمت ۲۹۹ دلار قابل تهیه است، اما به نظر می رسد نسخه جدید سیستم عامل Nextbit OS فقط به همراه نسل دوم موبایل Nextbit Robin روانه بازار شود. گرچه شرکت سازنده هنوز هیچ تاریخی را برای معرفی آن اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی