ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید اپلیکیشن واتس اپ امکان به اشتراک گذاری موسیقی های اپل موزیک را فراهم خواهد کرد

منابع آلمانی به تازگی گزارشی درباره واتس اپ منتشر کرده و گفته اند که بزودی قابلیت های جدیدی به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه خواهد شد. برای مثال، اسکرین شات ورژن بتای 2.16.7.257 واتس اپ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

منابع آلمانی به تازگی گزارشی درباره واتس اپ منتشر کرده و گفته اند که بزودی قابلیت های جدیدی به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه خواهد شد. برای مثال، اسکرین شات ورژن بتای 2.16.7.257 واتس اپ نشان می دهند کاربران می توانند بزودی ترک های موسیقی خود را، از ترک های ذخیره شده در موبایل گرفته تا ترک های اپل موزیک، با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

برای آنکه قابلیت به اشتراک گذاری موسیقی های اپل موزیک فراهم شود، گیرنده و فرستنده باید هر دو مشترک سرویس استریم موزیک اهالی کوپرتینو باشند. وقتی که این قابلیت به واتس اپ اضافه شود، یک موزیک پلیر روی صفحه به نمایش درخواهد آمد و امکان مشاهده کاور ترک مورد بحث نیز وجور خواهد داشت.

WhatsApp-users-will-be-able-to-share-music-with-new-update

اما گذشته از پخش و به اشتراک گذاری موسیقی، اموجی های بزرگ نیز در راه هستند. بنابر یکی از گزارش های اخیر، بزودی اموجی هایی به واتس اپ اضافه خواهند شد که اندازه ای برابر با برخی اموجی های iOS 10 داشته و تا سه برابر نسبت به اندازه فعلی خود بزرگتر هستند.

با افزوده شدن گروه های عمومی به واتس اپ، بزودی هرکسی که لینک آن گروه خاص را در اختیار داشته باشد، می توان محتویاتی را پست کند، با این حال ادمین ها اجازه خواهند داشت تا لینک را مسدود کرده و چت عمومی را از کار بیندازند. ضمناً اضافه شدن قابلیت Mention هم به کاربران اجازه می دهد افراد ذخیره شده در لیست مخاطبان خود را در چت ها تگ کنند.

همانطور که گفته شد، این بیلد از واتس اپ هنوز در فاز بتا به سر می برد اما انتظار می رود که بزودی ورژن نهایی آن روی پلتفرم های اندروید و iOS و از طریق گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار گیرد.

Video-player-at-right-is-available-when-users-share-music

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی