ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ آدرنالین و دیگر هیچ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Viridi
screen322x572

گیاهان ریه های اصلی جهان هستند. ما تنفس روزانه، زندگی روزمره و  سیر شبانه روز را مدیون این آفریده های سر سبز هستیم. تا به حال شده به نگهداری از گیاهان در داخل آپارتمانتان فکر کنید اما مهارت کافی برای مراقبت از آن ها را کسب نکرده باشید؟ دوستان ما در آیس واتر گیم به فکر شما بوده اند. در واقع Viridi یک محیط شاد و امن، به دور از مشغله های روزانه را در اختیار شما می گذارد تا به واسطه ی آن به پرورش گیاه مورد علاقه ی خود بپردازید.

علاوه بر این ها گیاهان تقریباً در مدت زمانی مشابه با واقعیت رشد کرده و رسیدگی کم یا آب یاری زیاد آن ها، می تواند سبب آسیب رسیدن به این موجودات آرامش بخش شود. ویریدی به عنوان یک بازی شبیه ساز نه تنها شما را از دنیای خشونت بار اطرافتان دور کرده و به مکانی آرامش بخش دعوت می کند، بلکه همچون یک کلاس درس، به شما انواع گیاهان را معرفی کرده و روش های مراقبت از آن ها را می آموزد.

Viridi

Viridi

سازنده: Ice Water Game قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93/76.5 مگابایت زبان:

NinjAwesome
unnamed

اما پس از رسیدگی به گیاهانتان بد نیست سری هم به نینجاهای ژاپن فئودال بزنید. NanhAwesome یک بازی آرکید با درون مایه های رانر بوده که در فضایی دو بعدی جریان دارد. خوشبختانه در ابتدای ورود به بازی با مکانیزم های گیم پلی و نحوه ی کنترل نینجا به طور کامل آشنا شده و در ادامه با تست کردن نینجای خود باید سرنوشت او را رقم بزنید. همچنین فضای پیکسل مانند بازی بیش از پیش مخاطب را یاد عناوینی چون متال اسلاگ می اندازد.

در طی هر ماموریت باید با پرش های به موقع، شلیک های سریع و هدف مند و همچنین سرعت کافی خود را به سلامت به نقطه ی پایان برسانید. در این بین قادر هستید نینجای خود را تقویت کرده و به جمع آوری جواهرات گرانبها بپردازید. به این موارد یک مد بی پایان جذاب را نیز اضافه کنید که از طریق آن قادر خواهید بود با دیگر بازیکنان به رقابت پرداخته و رکوردهای جدیدی به ثبت برسانید.

 NinjAwesome

NinjAwesome

سازنده: GameResort قیمت: رایگلن (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 38/80.4 مگابایت زبان:
PKTBALL - Endless Smash Sport
unnameds

در پلتفرم های همراه، بازی های زیادی نیستند که از دو یا چند بازیکن آن هم به صورت هم زمان پشتیبانی کنند. اگر از رقابت لذت می برید و از آن بدتر عاشق و دلباخته ی ورزش تنیس هستید، PKTBALL می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما در این تعطیلات آخر هفته باشد. این عنوان ورزشی قادر است تا 4 بازیکن به صورت هم زمان را پشتیبانی کند.

البته وجود 4 بازیکن روی یک صفحه ی کوچک کمی غیر منطقی به نظر می رسد، پس برای نهایت لذت بهتر است بازی را روی تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ تر تجربه کنید. علاوه بر مدهای چند نفره ی موجود، می توانید با یک هوش مصنوعی به بازی پرداخته، قابلیت های خود را ارتقاء داده و با مقایسه ی امتیازات خود با دیگر بازیکنان به رقابت با آن ها بپردازید. PKTBALL با اکثر دیوایس های اندرویدی سازگار است و برای عملکرد بهتر استفاده از دیوایسی با حداقل 512 مگابایت رم منطقی به نظر می رسد.

 PKTBALL - Endless Smash Sport

PKTBALL - Endless Smash Sport

سازنده: Laser Dog قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69/64.1 مگابایت زبان:

Parkour Simulator 3D

apps.43986.13510798887470867.957e277e-eb32-48de-ae30-323c62499225.a27b4e66-eeff-4dba-8711-b45cfab59912

مدت زمان زیادی است که برای ویندوز فون یک بازی درست و درمان معرفی نشده. علاوه بر این ها، حالا ورزش پارکور به یکی از هیجان انگیزترین ورزش های عصر امروز تبدیل شده است. آخرین ساخته ی تین گیمز یک شبیه ساز ورزش پارکور است که برای iOS، ویندوز فون و قابلیت کانتینیوم مایکروسافت عرضه شده . اما برخلاف آن چه تصور می کنید کنترل کردن کاراکتر در این بازی آن قدر ها هم دشوار نیست. کافی است سمت چپ و راست صفحه ی نمایش را لمس کنید تا از برخورد به موانع جلوگیری شود.

همچنین برای گذر از موانعی که با تغییر جهت قادر به گذراندنشان نیستید کافیست صفحه نمایش را از بالا به پایین یا از پایین به بالا لمس کنید تا از روی موانع پریده یا از زیر آن ها سر بخورید. Parkour Simulator 3D یک عنوان پارکور با انواع و اقسام موانع پیشبینی نشده است؛ این بازی علاوه بر ارائه ی یک شبیه ساز واقعی همراه با انیمیشن های نرم، مقدار آدرنالین خونتان را نیز افزایش می دهد.

Parkour Simulator 3D

Parkour Simulator 3D

سازنده: Teen Games LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و ویندوز فون حجم: 160.41/136 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۵ تیر ۱۳۹۵

    لطفا لینک کمکی برای بازی بزارید
    بعضی هاش رو نمیشه از گوگل پلی دانلود کرد

  • shabgardkamyab
    shabgardkamyab | ۴ تیر ۱۳۹۵

    تو همه ی بازی های افلاین و آنلاین برای آندروید با والکینگ وار ربات حال کردم واقعا محشر و خلاقانه اونم برای گوشی همچنین بازی!!

  • parham
    parham | ۴ تیر ۱۳۹۵

    فقط vain glory

مطالب پیشنهادی