ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه تجاری گوگل گلس
تکنولوژی

صفحه «نکات ایمنی» مربوط به نسخه تجاری گوگل گلس در وب سایت گوگل رویت شد

به نظر می رسد پروژه کش‌دار گوگل گلس نه خیال پایان یافتن دارد و نه قصد ورود به بازار. نسخه توسعه دهندگان این محصول بیش از یک سال به صورت محدود عرضه شد، اما نسخه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

به نظر می رسد پروژه کش‌دار گوگل گلس نه خیال پایان یافتن دارد و نه قصد ورود به بازار. نسخه توسعه دهندگان این محصول بیش از یک سال به صورت محدود عرضه شد، اما نسخه عمومی آن هرگز راهی به بازار نیافت. بعد از آن نیز سر و کله شایعات در مورد نسخه تجاری (enterprise) این عینک پیدا شد. به تازگی یک صفحه جدید با محتوای «نکات ایمنی» استفاده از گلس نسخه تجاری در وب سایت گوگل رویت شده که نشان می دهد این محصول هنوز زنده است، گرچه همچنان امکان خرید آن وجود ندارد.

صفحه خرید گلس در فروشگاه گوگل تنها امکان انصراف، تغییر محتوای خرید و یا پس دادن این محصول را در اختیار کاربران قرار می دهد. در بخش پرسش و پاسخ نیز هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت عینک گوگل ارائه نشده.

sss-w800

طبق اطلاعات مندرج در صفحه «نکات ایمنی» گلس، نسخه تجاری دارای یک پک باتری قابل حمل است. توصیه های ایمنی متعددی در مورد نحوه استفاده از این پک در متن وجود دارد، اما هیچ اشاره ای به مشخصات فنی و ظرفیت آن نشده است.

به جز تغییر نام و عدم وجود امکان خرید، وبسایت اختصاصی گوگل گلس تفاوتی با گذشته ندارد. در صفحه لوازم جانبی هم اشاره ای به پک باتری فوق الذکر نشده. همین امر نشان می دهد که این بخش ها نیز مدتی هست که به روز نشده اند.

در هر حال نام این محصول هر چه که باشد، هیچ کس به درستی نمی داند که عینک خلاقانه گوگل چه سرنوشتی خواهد داشت. این محصول در ابتدای عرضه هیجان زیادی به پا کرد، اما این هیجانات با تاخیر زیاد اهالی مانتین ویو در ارائه محصول نهایی رو به افول گذاشت. حال باید به انتظار نشست و دید گوگل گلس بالاخره روزی راهی بازار مصرف خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی