ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهر تأیید دیگری بر استفاده سامسونگ از نام گلکسی نوت 7

می دانیم که گلکسی بعدی سامسونگ روز دوم آگوست (۱۲ مرداد) معرفی خواهد شد؛ این تقریباً تمام آن چیزی است که تا کنون درباره ی جدید ترین پرچمدار سامسونگ تا حدی تأیید شده بود. حالا ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

می دانیم که گلکسی بعدی سامسونگ روز دوم آگوست (۱۲ مرداد) معرفی خواهد شد؛ این تقریباً تمام آن چیزی است که تا کنون درباره ی جدید ترین پرچمدار سامسونگ تا حدی تأیید شده بود. حالا شایعات از این موضوع حکایت دارند که سامسونگ ممکن است در نامگذاری خود از شماره ی ۶ عبور کند و یکراست به سراغ شماره ی ۷ برود تا به این ترتیب در سری گلکسی همخوانی بیشتری ایجاد کند و مخاطبانش را به اشتباه نیاندازد. هرچه باشد بخش بزرگی از بازاریابی این شرکت برای گلکسی S7 و S7 Edge امسال حول فرم ظاهری عدد 7 شکل گرفته و اگر قرار باشد حالا برای سری نوت خود عدد ۶ را تبلیغ کند ممکن است باعث سردرگمی مخاطبانش شود. گفتنی است این موضوع ممکن است بی ارتباط با عرضه ی آیفون ۷ در پاییز امسال نیز نباشد.

شایعات دیگر حاکی از آن بوده اند که ۲ نسخه از این موبایل هوشمند تولید خواهد شد، که یکی از آنها مثل S7، از نوع Edge خواهد بود. اما سپس عده ای اظهار کردند که تنها نسخه ی Edge این موبایل عرضه خواهد شد. چند تصویر و مقداری اطلاعات پیرامون مشخصات فنی آن نیز اوایل همین ماه به بیرون درز کرد، اما هیچ یک از اینها را نمی شد تأیید شده در نظر گرفت.

اما حالا یکی از شناخته شده ترین افشاگران اینترنت به نام Evan Blass، بالاخره تکلیف را روشن کرده است؛ حد اقل از لحاظ نام. تا اینجا تقریباً می دانیم که گلکسی نوت ۶ نخواهیم داشت؛ سامسونگ برای پرچمدار بعدی خود به یک باره به سراغ عنوان گلکسی نوت ۷ خواهد رفت. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، قطعاً چیزهای بیشتری در مورد نوت ۷ سامسونگ از منابع مختلف خواهیم شنید.

ap_resize

nexus2cee_Samsung-Galaxy-Note-6-04-668x321

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • a
    a | ۵ تیر ۱۳۹۵

    از لحاظ قیمت هم ? در اوردن

  • mohsen
    mohsen | ۵ تیر ۱۳۹۵

    آیا با داشتن نوت اج ۷ خواب به چشم کسی میاد ؟!!

    هم‌ نوت .. هم اج

مطالب پیشنهادی