ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن یاهو میل با تم و ویجت های جدید و پیش نمایش بهتر اسناد به روز شد

حتی تصور آنکه هنوز هم بعضی کاربران از یاهو میل استفاده می کنند کار مشکلی است، اما در این که سرویس یادشده یکی از برترین و پرامکانات ترین سرویس های ایمیل حال حاضر است تردیدی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

حتی تصور آنکه هنوز هم بعضی کاربران از یاهو میل استفاده می کنند کار مشکلی است، اما در این که سرویس یادشده یکی از برترین و پرامکانات ترین سرویس های ایمیل حال حاضر است تردیدی وجود ندارد. اپلیکیشن یاهو میل تا این لحظه در گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده، بنابراین انتظار ارائه بروزرسانی های مستمر برای آن انتظار بیجایی نیست.

به همین خاطر یاهو هر از گاهی به بروزرسانی سرویس ایمیل خود اقدام می کند. اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی یادشده ماه گذشته آپدیت بسیار مهمی برای سرویس میل منتشر کرده و آن را به نسخه 5.6 ارتقا داد.

اما پس از گذشت یک ماه از این موضوع، یاهو امروز هم بروزرسانی دیگری برای سرویس ایمیل خود منتشر کرده که علاوه بر رفع باگ ها و مشکلات نسخه های پیشین، قابلیت های جدیدی هم به آن می افزاید.

از مهم ترین امکانات اضافه شده به یاهو میل در این بروزرسانی می توان به پیش نمایش اسناد و فایل های حجیم بدون نیاز به دانلود، یک ویجت جدید برای شمارش ایمیل های خوانده نشده و امکان غیر فعال کردن سوایپ در ایمیل جهت جلوگیری از پاک کردن محتوای اینباکس به طور ناخواسته اشاره کرد.

همچنین امکان تغییر چینش ایمیل ها در اینباکس برای مدیریت بهتر فضا و ارتقای تم خاکستری تیره برای نمایش نوشته ها با وضوحی بیشتر هم از دیگر تغییرات مثبت یاهو میل جدید هستند. آخرین نسخه از اپلیکیشن یاهو میل را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی