ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هدف گذاری خود در قبال فروش گلکسی اس 7 را 10 الی 20 درصد کاهش داده است

بنابر آخرین گزارش منابع تایوانی، سامسونگ به تولیدکنندگان قطعات موبایل های خود اطلاع داده که میزان پیش بینی و انتظارات خود از فروش سه ماهه سوم 2016 را تا 10 الی 20 درصد کاهش داده؛ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

بنابر آخرین گزارش منابع تایوانی، سامسونگ به تولیدکنندگان قطعات موبایل های خود اطلاع داده که میزان پیش بینی و انتظارات خود از فروش سه ماهه سوم 2016 را تا 10 الی 20 درصد کاهش داده؛ کره ای ها پیش از این انتظار داشتند که موبایل پرچمدار گلکسی اس 7 به فروش 28 الی 30 میلیون واحدی در این بازه زمانی دست یابد.

با در نظرگیری گسترش روزافزون بازار موبایل های هوشمند، بسیاری از کمپانی های بزرگ تولیدکننده اسمارت فون تا به امروز انتظارات خود از فروش محصولاتشان را کاهش داده اند و همین هفته گذشته بود که کمپانی هوآوی انتظارات خود از فروش سال جاری میلادی را کاهش داد و از 140 میلیون واحد به 120 میلیون واحد رساند.

در همین حال، موبایل های میان رده هم طی سال های اخیر از سخت افزاری قابل قبولی بهره مند شده اند و بسیاری از خریداران ترجیح می دهد به جای موبایل های پرچمدار و پریمیوم، دستگاه هایی ارزان تر با قابلیت هایی مشابه پرچمداران را خریداری نمایند.

موبایل های میان رده شاید چند سالی باشد که دچار تکامل شده باشند اما حالا بیش از هر زمان دیگری توجه مخاطبان را به خود جلب کرده اند و با ورود کمپانی هایی چون وان پلاس، شیائومی و موتورولا به این حوزه، حالا دست در انتخاب اسمارت فون دلخواهشان بازتر از همیشه است. بنابراین چندان دور از انتظار نبود که سامسونگ هم همانند هوآوی وارد عمل شود و انتظارات خود از فروش دیوایس هایش را پایین آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی