ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم از پرینتر فوری جدید خود برای چاپ تصاویر موبایل رونمایی کرد

فوجی فیلم به تازگی از ورژن جدید پرینتر فوری خود به نام Instax Share SP-2 رونمایی کرده که نسخه ارتقایافته پرینترهای Instax Share به شمار می رود؛ پرینترهایی که برای اولین بار در CES 2014 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

فوجی فیلم به تازگی از ورژن جدید پرینتر فوری خود به نام Instax Share SP-2 رونمایی کرده که نسخه ارتقایافته پرینترهای Instax Share به شمار می رود؛ پرینترهایی که برای اولین بار در CES 2014 عرضه شده بودند. مدل جدید قرار است روند پرینت را با سرعت و دقت بیشتری به انجام رسانده و گزینه های شخصی سازی بیشتری در اختیار خریدار می گذارد.

در صورتی که با پرینترهای قبلی فوجی فیلم آشنایی ندارید باید گفت که پرینترهای سری Instax Share از فیلم های فوری 2x3 اینچی Instax Mini استفاده می کردند و به گونه ای ساخته شده بودند تا با اسمارت فون های خریداران سازگاری داشته باشند. از این دستگاه ها می توان برای پرینت تصاویر دوربین موبایل یا سرویس هایی مانند هینستاگرام و فیسبوک استفاده نمود و امکان شخصی سازی تصاویر برای نمایش دادن تعداد لایک های هر تصویر یا محلی که به ثبت رسیده اند نیز وجود دارد.

حالا مدل Instax Share SP-2 همان قابلیت های قبلی را با امکانات جدیدتری ترکیب می کند. این پرینتر می تواند تصاویر را به شکلی سریع تر (یعنی طی 10 ثانیه به جای 16 ثانیه) چاپ کند و گزینه های شخصی سازی جدیدی به آن اضافه شده است. به عنوان مثال می توان میزان روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ را تنظیم کرد یا فیلترهای خاصی را روی تصویر اعمال نمود. باید افزود که امکان چاپ کلاژی از تصاویر نیز با Instax Share SP-2 مهیا شده.

پرینتر Instax Share SP-2 در ماه آتی میلادی عرضه خواهد شد و با دو رنگ نقره ای یا طلایی به دست مشتریان خواهد رسید. این دستگاه همانند مدل های پیشین 199 دلار قیمت گذاری شده و پک فیلم های Instax Mini آن نیز که شامل 20 عدد هستند، به صورت جداگانه با قیمت 19.95 دلار فروخته خواهند شد.

SP-2_G_01_print_front.0 SP-2_S_02.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی