ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات سخت افزاری از دومین موبایل تاشوی سامسونگ

موبایل های تاشو همواره طرفداران خاص خود را داشته اند و سال گذشته، سامسونگ تصمیم گرفت بر خلاف روند بازار، تلفنی هوشمند و تاشو به نام «Galaxy Folder» را در وطن خود ارائه دهد. اکنون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

موبایل های تاشو همواره طرفداران خاص خود را داشته اند و سال گذشته، سامسونگ تصمیم گرفت بر خلاف روند بازار، تلفنی هوشمند و تاشو به نام «Galaxy Folder» را در وطن خود ارائه دهد. اکنون ولی به نظر می رسد که شرکت کره ای تصمیم گرفته نسخه دومی از همین محصول را معرفی نماید.

این طور که به نظر می رسد، در موبایل Galaxy Folder 2 از بنچمارک GFXBench استفاده شده و در نتیجه، برخی اطلاعات سخت افزاری این تلفن هوشمند تاشو مشخص گشته اند.

گلکسی فولدر که در سال پیش رونمایی شد از سخت افزاری بسیار ابتدایی استفاده می کرد اما امسال سامسونگ به سراغ سخت افزاری قوی تر و بهتر رفته است. برای مثال دوربین گلکسی فولدر ۲ حالا به ۵ مگاپیکسل می رسد و حافظه داخلی آن نیز از ۸ گیگابایت، به ۱۶ گیگابایت افزایش پیدا کرده و شرکت کره ای اندروید مارشملو را نیز روی آن نصب نموده.

چیپست مجتمع دستگاه، اسنپدراگون ۴۲۵ است که پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز در آن وجود دارد. در کنار این پردازنده، چیپست یاد شده مشمول یک پردازشگر گرافیکی قابل قبول به نام آدرنو ۳۰۸ است. سامسونگ یک چیپ حافظه رم ۲ گیگابایتی را برای فولدر ۲ در نظر گرفته و نمایشگر دستگاه مانند نسل پیش، باز هم اندازه ای برابر با ۳.۸ اینچ دارد که البته همچنان از رزولوشن پایین WVGA بهره می گیرد.

گلکسی فولدر در سال گذشته با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شد و باید دید نسل دوم آن با چه قیمتی از سوی کره ای ها به بازار می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۸ تیر ۱۳۹۵

    درود
    خسته نباشید
    ببخشید که کامنتم ارتباطی با این پست نداره، راجع به عرضه عمومی رابط کاربری سنس اچ تی سی برای سایر برندها پستی بذارین و البته لینک دانلود مستقیم به همراه توضیحات در مورد این که چه گوشی هایی اون رو اجرا می کنن، هم رو فراموش نشه لطفن

مطالب پیشنهادی