ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive
تکنولوژی

اچ تی سی از احتمال جدا شدن بخش واقعیت مجازی خبر داد

چند ماه قبل و در ژانویه 2016، گفته های مدیر عامل و موسس اچ تی سی، چر وانگ سبب شد که بسیاری باور کنند، تایوانی ها می خواهند تجارت واقعیت مجازی را در بستر شرکتی جدید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

چند ماه قبل و در ژانویه 2016، گفته های مدیر عامل و موسس اچ تی سی، چر وانگ سبب شد که بسیاری باور کنند، تایوانی ها می خواهند تجارت واقعیت مجازی را در بستر شرکتی جدید گسترش دهند. در آن زمان باور بر این بود که تمامی فعالیت های مرتبط با واقعیت مجازی قرار است تحت برند و کمپانی جدیدی که وابسته به اچ تی سی است ادامه پیدا کند. اما بلافاصله، شایعات توسط کمپانی رد شد. در این بیانیه آمد که آن ها برای افزایش ارزش سهام خود واقعیت مجازی را درون اچ تی سی نگه خواهند داشت.

حالا به نظر می رسد که اچ تی سی نظر خود را در این باره تغییر داده. بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، مدیر فروش جهانی اچ تی سی، چیا-لین چانگ در جریان مراسم سالانه با سهام داران کمپانی گفت که این شرکت از جدا کردن بخش واقعیت مجازی نفع خواهد برد.

این حرکت می تواند به اچ تی سی کمک کند تا علاوه بر پیدا کردن شرکای جدید، سرمایه ای هم به درون پروژه هایش تزریق کند که در نهایت به قدرت یافتن کمپانی منجر خواهد شد.

برای مثال، یکی از این شرکا می تواند کمپانی والو، صاحب پلتفرم استیم باشد. با 130 میلیون کاربر و بازی های واقعیت مجازی، والو می تواند در طولانی مدت به اچ تی سی خدمت رسانی کرده و آن ها را به پیش راند.

پر واضح است که چنین امری فعلا محقق نخواهد شد اما سرمایه گذارانی که حالا ارزش هر سهم شان معادل 3.31 دلار شده از شنیدن این خبر خشنود خواهند شد. پس از انتشار این خبر، سهام اچ تی سی در بازار بورس تایوان با 9 درصد رشد مواجه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی