ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در کشور امارات کاهش یافت

رومینگ بین الملل از جمله خدمات راهگشایی است که می تواند لذت سفر های خارج از کشور را با دسترسی به خدمات اپراتور موبایل داخل کشور همراه کند. برای آن دسته از شما که با ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

رومینگ بین الملل از جمله خدمات راهگشایی است که می تواند لذت سفر های خارج از کشور را با دسترسی به خدمات اپراتور موبایل داخل کشور همراه کند. برای آن دسته از شما که با این امکان آشنایی ندارید باید گفت امکان استفاده از خط تلفن همراه داخل ایران برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک، هنگام مسافرت های خارج از کشور را سرویس رومینگ بین الملل می گویند که با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشورهای مقصد، و با سیستمی مشابه رومینگ داخلی انجام می شود.

در همین راستا اپراتور اول کشورمان تصمیم دارد بسته های تخفیفی تازه ای برای خدمات رومینگ بین الملل خود به مشترکانش ارائه دهد که یکی از این بسته های تخفیفی، کمترین تعرفه خدمات رومینگ بین الملل کشور را رقم خواهد زد.

از امروز سه شنبه ۸ تیرماه، تعرفه ی مکالمه ی همراه اولی ها در کشور امارات متحده ی عربی ۲۲ درصد و پیامک و اینترنت همراه ۳۳ درصد کاهش می یابد که این رقم کمترین تعرفه ی خدمات رومینگ بین الملل در بین اپراتورهای همراه کشور است.

در این طرح که در ادامه ی طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارائه شده، مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین پیامک های ارسالی در امارات شامل تخفیف مجدد شده است. به بیان دقیق تر، تعرفه ی مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه ۷۰۰ تومان، و تعرفه ی ارسال پیامک ۳۰۰ تومان و دریافت پیامک در کشور امارات رایگان است. همچنین تعرفه ی استفاده از یک مگابایت اینترنت نیز ۳۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

همراه اول در حال حاضر با انعقاد قرارداد هایی، به مشترکین خود در ۱۰ کشور عراق، عربستان، امارات، عمان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، سوئد و کانادا تخفیفات ویژه ی رومینگ بین الملل ارائه می دهد. گفتنی است خدمات رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان قابل استفاده است.

همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ی ۸۰۷۰ پیامک کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amin
    amin | ۸ تیر ۱۳۹۵

    متقابلا توی ایران هم گرونتر میشه، کلا توی ارگان های مختلف دولتی یک اصل وجود داره: تا میتونید و میتوانید از مردم پول یامفت بگیرید و درمقابل خدمات کاملا ابتدایی و بی ارزش ارایه بدید.

مطالب پیشنهادی