ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت Wileyfox از سه تلفن هوشمند اقتصادی پرده برداشت

پاییز سال گذشته بود که شرکت انگلیسی Wileyfox از اولین تلفن هوشمند خود پرده برداشت. حال همین کمپانی امروز سه موبایل دیگر معرفی کرده. ارزان ترین نمونه، موبایل اسپارک است که مدل های مختلف آن قیمتی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

پاییز سال گذشته بود که شرکت انگلیسی Wileyfox از اولین تلفن هوشمند خود پرده برداشت. حال همین کمپانی امروز سه موبایل دیگر معرفی کرده. ارزان ترین نمونه، موبایل اسپارک است که مدل های مختلف آن قیمتی میان ۹۰ الی ۱۲۰ پوند دارند. سپس نوبت به اسپارک پلاس با قیمت ۱۱۵ الی ۱۵۰ پوند می رسد و در نهایت اسپارک اکس، با قیمت ۱۳۰ الی ۱۷۰ پوندی اش در جایگاه نخست این جدول می ایستد.

همانگونه که از قیمت پیداست، محصولات یاد شده قرار نیست از سخت افزاری تراز اول بهره گیرند. ارزان ترین نسخه از اسپارک، به پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن HD دارد، دوربینش هم ۸ مگاپیکسلی است و باتری آن نیز ظرفیتی برابر با ۲۲۰۰ میلی آمپر دارد.

download (14)-w800

اسپارک پلاس با دو گیگابایت حافظه رم عرضه می شود در حالی که حافظه داخلی اش به ۱۶ گیگابایت و دوربین آن نیز به ۱۳ مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است.

اما اسپارک اکس به عنوان برترین موبایل در بین این سه دستگاه، با نمایشگری ۵.۵ اینچ عرضه می شود که البته همچنان از رزولوشن HD در آن استفاده شده. باتری اش نیز ۳۰۰۰ میلی آمپری انتخاب گشته و سایر اجزای آن، مشابه با مدل اسپارک پلاس است. هر سه موبایل نسخه ۱۳ از سیستم عامل سیانوژن را اجرا می کنند که مبتنی بر پلتفرم اندروید ۶ توسعه پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir.h
    amir.h | ۸ تیر ۱۳۹۵

    مشخصات گوشی "ماد" جی ال ایکس که تلوزیون تبلیغ میکنه هم بزارید

مطالب پیشنهادی