ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند جدید هوآوی شهریورماه از راه می رسند

اگر تمایل دارید بدانید هوآوی در ماه های پایانی 2016 چه موبایل هایی را معرفی خواهد کرد باید به اطلاع تان برسانیم که طبق تایید این شرکت چینی، محصولات مهم بعدی آن درست قبل از IFA ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

اگر تمایل دارید بدانید هوآوی در ماه های پایانی 2016 چه موبایل هایی را معرفی خواهد کرد باید به اطلاع تان برسانیم که طبق تایید این شرکت چینی، محصولات مهم بعدی آن درست قبل از IFA 2016 رونمایی خواهند شد که قرار است از تاریخ دوازدهم تا هفدهم شهریور ماه برگزار گردد.

این یعنی تلفن های هوشمند جدید هوآوی در روزهای نخستین سپتامبر از راه خواهند رسید.

این تولیدکننده چینی اسمارت فون در مورد محصولاتی که می خواهد معرفی نماید حرفی به میان نیاورده اما تصور می شود نسخه جایگزین برای میت 8 که سال قبل از راه رسید یکی از گزینه های احتمالی باشد.

اگر چنین اتفاقی روی دهد، آنگاه تغییر رویه بزرگی از سوی هوآوی اتفاق خواهد افتاد چراکه اگر خاطرتان باشد میت 8 در ماه نوامبر سال قبل (آبان-آذر) رونمایی شد و اگر این شرکت تصمیم بگیرد اوایل ماه سپتامبر محصول تازه ای را رونمایی کند آنگاه تا قبل از معرفی نسخه جدید آیفون، کمی زمان برای جلب توجه مشتریان در اختیار خواهد داشت.

در هر حال، اگر از علاقمندان به محصولات این غول فناوری چینی هستید و راغبید بیشتر در مورد تلفن های همراه آتی این شرکت بدانید بهتر است اندکی صبور باشید تا جزئیات و خبرهای بیشتری در این باره به دست بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی