ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت اسلایدشوی جدید فیسبوک از عکس های شما ویدئوهای جذاب می آفریند

فیسبوک شدیدا مشتاق آن است که کاربرانش ویدئوهای بیشتری به اشتراک بگذارند. اشتیاق غول شبکه های اجتماعی به این موضوع آنقدر بالاست که اخیرا قابلیتی برای ساخت ویدئو از تصاویر را به اپلیکیشن موبایل خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

فیسبوک شدیدا مشتاق آن است که کاربرانش ویدئوهای بیشتری به اشتراک بگذارند. اشتیاق غول شبکه های اجتماعی به این موضوع آنقدر بالاست که اخیرا قابلیتی برای ساخت ویدئو از تصاویر را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده است.

این قابلیت که Slideshow نامگذاری شده، می تواند عکس ها و ویدئوهای موبایل تان را گرفته و با ترکیب موسیقی و افکت های گرافیکی متنوع از آنها یک کلیپ کوتاه و جذاب بیافریند.

فیسبوک این کار را به صورت خودکار انجام می دهد و کلیپ را از پنج عکس و ویدئویی می سازد که طی 24 ساعت گذشته در موبایل ذخیره کرده اید. اگر شما هم خواستار استفاده از این قابلیت هستید، هر بار که در فید اخبار اپ فیسبوک با گزینه اسلایدشو مواجه شدید، می توانید با فشردن دکمه Try it در زیر آن شاهد ساخت یک کلیپ کوتاه و زیبا از عکس ها و ویدئوهایتان باشید.

گفتنی است که قابلیت مذکور برای اولین بار در اپلیکیشن مستقل اشتراک گذاری تصاویر فیسبوک یعنی Moments رویت شد که احتمالا با ویدئوهای Year in Review آن آشنایی دارید.

با خارج کردن قابلیت اسلایدشو از انحصار Moments و قرار دادن آن به عنوان یکی از قابلیت های اصلی اپلیکیشن فیسبوک، شکی نیست که غول شبکه های اجتماعی یک قدم دیگر به تبدیل شدن به انتخاب اول کاربران برای اشتراک گذاری ویدئوها نزدیک تر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی