ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلید پاور در مک بوک پرو ۲۰۱۶ به سنسور Touch ID مجهز می شود

اپل پس از چند سال، تصمیم دارد مک بوک پرو را با یک بروز رسانی اساسی همراه کند. پیش از این در خصوص به‌روز رسانی هایی که در این دستگاه انجام خواهند شد برایتان گفته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اپل پس از چند سال، تصمیم دارد مک بوک پرو را با یک بروز رسانی اساسی همراه کند. پیش از این در خصوص به‌روز رسانی هایی که در این دستگاه انجام خواهند شد برایتان گفته بودیم ولی امروز 9to5Mac گزارش می دهد که کلید پاور در مک بوک پرو ۲۰۱۶، احتمالاً به سنسور Touch ID مجهز می شود.

این منبع گزارش می دهد که علاوه بر یک نوار نمایشگر باریک لمسی از نوع OLED، اپل در کلید پاور از سنسور اثر انگشت بهره می گیرد.

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود خبر داد که کاربران مک در سیستم عامل جدید موسوم به macOS Sierra، می توانند با اپل واچ خود، کامپیوترشان را آنلاک کنند ولی در حال حاضر بیشتر کاربران این نوع کامپیوترهای شخصی صاحب اپل واچ نیستند. منبع یاد شده خبر می دهد که سنسور اثر انگشت داخل کلید پاور جاسازی خواهد شد. همانگونه که کلید فیزیکی هوم در آیفون میزبان این سنسور است.

احتمال داده می شد که اپل مک بوک پرو را در WWDC 2016 بروز رسانی کند اما این رویداد به طور کامل به چهار سیستم عامل شرکت یاد شده اختصاص پیدا کرد. مراسم بعدی اپل، رویداد معارفه آیفون ۷ در ماه سپتامبر خواهد بود. در کنار آیفون های جدید و همچنین نسل دوم از ساعت هوشمند خود، به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد مک بوک پرو را نیز بروز رسانی کرده و قابلیت های ویژه ای را به آن ببخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ghost
    Ghost | ۸ تیر ۱۳۹۵

    مک بوک پرو عالیترینه

مطالب پیشنهادی