ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر رسماً خبر از راه اندازی بخش واقعیت افزوده داد

توییتر در ابتدای ژوئن شرکت «Magic Pony» را خریداری کرد و حالا رسماً گزارش می دهد که تصمیم دارد قدم در راه توسعه تکنولوژی واقعیت افزوده بگذارد و بر همین اساس، «الساندرو سباتلی» (Alessandro Sabatelli) ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

توییتر در ابتدای ژوئن شرکت «Magic Pony» را خریداری کرد و حالا رسماً گزارش می دهد که تصمیم دارد قدم در راه توسعه تکنولوژی واقعیت افزوده بگذارد و بر همین اساس، «الساندرو سباتلی» (Alessandro Sabatelli) را به استخدام خود درآورده است.

آقای سپاتلی تیم واقعیت افزوده را در «Twitter Cortex» مدیریت خواهد کرد. Cortex بخشی از توییتر است که پروسه یادگیری ماشینی در آن انجام می شود.

سپاتلی پیش از این یک طراح رابط کاربری بوده و در طراحی iTunes برای اپل نقش بسزایی داشته است. وی همچنین سابقه کار در «IXOMOXI» را نیز دارد؛ استارتاپی که تمرکزش بر روی توسعه پوشش های بصری برای سیستم های واقعیت مجازی و افزوده است.

انتظار می رود که افزوده شدن سپاتلی و همچنین Magic Pony، که اکنون با بخش Cortex ترکیب گشته، موجب ارتقاء تکنولوژی ها در توییتر شود. از یک سو سپاتلی تخصص ویژه ای در زمینه توسعه پوشش های بصری دارد و از طرف دیگر Magic Pony چند پتنت مرتبط با فشرده سازی داده ها را به ثبت رسانده.

ترکیب این دو، شاید باعث گردد تا روزی بتوانیم تجربه ای غنی تر در توییتر یا پریسکوپ داشته باشیم، بدون اینکه داده اینترنت چندانی مصرف کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی