ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی مشغول ساخت پلی استیشن 4 اسلیم است [شایعه]

تعداد کنسول های نسل هشتم آن قدر زیاد شده اند که شمارش آن ها دیگر از دستان بازیکن ها در رفته است. همین چند روز پیش بود که مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 خود از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

تعداد کنسول های نسل هشتم آن قدر زیاد شده اند که شمارش آن ها دیگر از دستان بازیکن ها در رفته است. همین چند روز پیش بود که مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 خود از دو دستگاه جدید با نام های اکس باکس وان S و اکس باکس اسکورپیو رونمایی کرد.

اکنون به نظر می رسد سونی هم تنها پلی استیشن نئو را در دست ساخت نداشته و مدلی دیگر از پلتفرم خود را به زودی به بازار عرضه می کند. بر اساس اظهار نظر یکی از نویسندگان وب سایت The Wall Street Journal، منابعی به او گفته اند که ژاپنی ها تولید پلی استیشن 4 اسلیم را هم در دستور کار قرار داده و این کنسول در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو امسال معرفی می شود.

این برای نخستین بار است که شاهد درز اطلاعاتی از ورژن اسلیم پلی استیشن 4 هستیم. اگر کمی به تاریخ صنعت گیمینگ نگاه کنیم، متوجه می شویم امکان وقوع این اتفاق خیلی دور از انتظار نیست و شرکت های کنسول سازی همیشه مدل کوچک تر یا اسلیم پلتفرم های خود را در دسترس مصرف کننده قرار می دهند.

البته این نکته را باید در نظر بگیریم که به واسطه معرفی پلی استیشن نئو امکان دارد خبری از پلی استیشن اسلیم نباشد. چون شایعات نشان می دهند ورژن قوی تر کنسول نسل هشتمی سونی همین امسال عرضه شده و بازیکنان برخلاف رقیب دیرینه ژاپنی ها، لازم نیست تا بیش از یک سال صبر کنند. قسمت جالب تر ماجرا اینجاست که به نظر می رسد سونی دو مدل گوناگون از پلی استیشن نئو در دست ساخت داشته و هنوز نمی داند کدام یک را به بازار عرضه نماید.

در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. برای اطلاعات بیشتر، توکیو گیم شو امسال از پانزدهم تا هجدهم سپتامبر [بیست و پنجم تا بیست و هشتم شهریور] برگزار می شود. با توجه به گزارشات به دست رسیده، از پلی استیشن نئو و کنسول بعدی نینتندو هم در همین رویداد پرده برداری خواهد شد.

PSU
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.gh
    A.gh | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    تعداد کنسول های نسل هشتم آن قدر زیاد شده اند که شمارش آن ها دیگر از دستان بازیکن ها در رفته است......... خخخخخخ

مطالب پیشنهادی