ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن هوشمند Meizu MX6 مجهز به سیستم عامل اوبونتو
تکنولوژی

انتشار تصاویر تبلیغاتی از تلفن هوشمند Meizu MX6 مجهز به سیستم عامل اوبونتو

همین چند روز گذشته بود که خبر دادیم کمپانی چینی میزو (Meizu) قصد دارد به زودی یک تلفن هوشمند دیگر مجهز به سیستم عامل متن باز اوبونتو را روانه بازار کند. حالا وبسایت «اندروید هدلاینز» ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

همین چند روز گذشته بود که خبر دادیم کمپانی چینی میزو (Meizu) قصد دارد به زودی یک تلفن هوشمند دیگر مجهز به سیستم عامل متن باز اوبونتو را روانه بازار کند. حالا وبسایت «اندروید هدلاینز» موفق شده از طریق منابع خود به تصاویر تبلیغاتی این تلفن هوشمند دست پیدا کند. طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول با عنوان Meizu MX6 «نگارش اوبونتو» روانه بازار خواهد شد.

مدل MX۵ در سال ۲۰۱۵ با مشخصات سخت افزاری قدرتمند، قیمتی رقابتی و بدنه ای فلزی عرضه گشت. اکنون بعد از گذشت یک سال به نظر می رسد میزو قصد دارد این محصول خود را به روز رسانی نماید. البته تصاویر به دست آمده مربوط به نسخه مجهز به سیستم عامل اوبونتوی این موبایل هوشمند می شوند.

از تصاویر مذکور می توان دریافت که MX6 Ubuntu Edition قرار است با پردازنده ۱۰ هسته ای و ۶۴ بیتی Helio X20 مدیاتک به همراه پردازشگر گرافیکی Mali T880 روانه بازار شود. از لحاظ ظاهری و جنس بدنه نیز این دیوایس شباهت زیادی به نسل قبل خود دارد. ضمن این که بار دیگر شاهد بازگشت دکمه فیزیکی هوم موسوم به «mBack» در آن هستیم. سرانجام باید به قیمت ۳۹۹ دلاری این تلفن هوشمند اشاره کنیم که با توجه به مشخصات سخت افزاری آن، مناسب به نظر می رسد.

ناگفته نماند نسخه های مجهز به اندروید و اوبونتوی موبایل هایی چون MX4 و PRO 5 از لحاظ مشخصات سخت افزاری هیچ تفاوتی با هم نداشتند، بنابراین به احتمال فراوان میزو این قاعده را در خصوص محصول معرفی نشده MX6 نیز رعایت خواهد کرد.

Meizu-MX6-Ubuntu-Edition_5 Meizu-MX6-Ubuntu-Edition_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • shahabkh
    shahabkh | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    لطفا یه مقاله درباره ی بقیه ی سیستم عامل ها به غیر از اندروید وios بنویسین و نکات مثبت یا منفی شون رو بگین .مثلا chrome os . sailfish. obonto و سیستم عامل های دیگه که کمتر شناخته شده هستند

    • hhh
      hhh | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

      کرووم که داره پیشرفت میکنه ولی مابقی سیستمها تا کای اپ ننویسن براش ارزش صحبت کردن نداره.

  • abbasalim
    abbasalim | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    اگه اوبونتو پول داشت مثل اندروید تبلیغ کنه فوق العاده قوی تر از اندرویده به نظرم. اصلا یه چیز دیگه است . اندروید تا کی بتونه به پای این برسه

    • hhh
      hhh | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

      قضیه پول نیست اوبتنو یه سیستم مشتقه لینوکسه و پدر لینوکس که خدا بیامرزتش یه تنبل بود که سعی نکردیه سازمان دهی خوبی از هستها به عمل دربیاره همینه که فقط این سیستم عاملا توسعه پیدا میکنن ولی هرشرکتی بنا به درخواستهایی که داره توسعه میده و یه سیستم عامل برای عموم نیست که بگی گیم و سرگرمی و برنامهای همجوره داشته باشه.

مطالب پیشنهادی