ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی بالاخره بخش واقعیت مجازی را جدا کرد

پس از کش و قوس فراوان و گزارش های ضد و نقیض، اچ تی سی بالاخره استقلال بخش واقعیت مجازی و اکوسیستم شکل گرفته پیرامون آن را اعلام کرد. از این پس، واقعیت مجازی اچ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

پس از کش و قوس فراوان و گزارش های ضد و نقیض، اچ تی سی بالاخره استقلال بخش واقعیت مجازی و اکوسیستم شکل گرفته پیرامون آن را اعلام کرد. از این پس، واقعیت مجازی اچ تی سی حالا یک تجارت جداگانه محسوب می شود.

طی روزهای اخیر نیز گزارش ها باز هم به جدایی این بخش اشاره داشتند که حالا این مسئله توسط HTC به طور کامل تایید شده است. در بیانیه ای ارسالی به وبسایت ورج، اچ تی سی چنین گفت:

HTC تایید می کند که یک زیر شاخه با نام HTC Vive Tech Corporation به عنوان وسیله ای برای توسعه متحدین استراتژیک ایجاد کرده تا ساخت اکوسیستم جهانی واقعیت مجازی را یاری دهد.

آنچه در این جملات به وضوع می توان متوجه شد، اعتبار پایین HTC است که امکان ضربه زدن به هدست های Vive را قوت می بخشد. به همین دلیل، HTC قصد دارد تا این بخش قدرتمند را از دیگر تجارت های خود جدا و شرکای تجاری را به همکاری ترغیب کند.

اگر شرکتی باشید که قصد همکاری با کمپانی دیگری را داشته باشد، قطعا ترجیح می دهید با کمپانی جدیدی که سود و زیانش از طریق یک محصول موفق ارزیابی می شود قرارداد امضا کنید تا شرکتی که در فروش موبایل های خود شکست خورده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که تغییرات بزرگ چگونه به بخش واقعیت مجازی HTC کمک می کنند تا رشد بهتری طی سال های آتی در این فضای نو داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی