ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مکالمات اپلیکیشن لاین از فردا به طور پیش فرض رمزنگاری خواهند شد

کمپانی لاین ساعاتی پیش اعلام کرده که از فردا اول ژوئن، کلیه مکالمات کاربران در این اپلیکیشن پیام رسان را به طور پیش فرض رمزنگاری خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید این شرکت ژاپنی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

کمپانی لاین ساعاتی پیش اعلام کرده که از فردا اول ژوئن، کلیه مکالمات کاربران در این اپلیکیشن پیام رسان را به طور پیش فرض رمزنگاری خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید این شرکت ژاپنی در اکتبر سال گذشته قابلیتی تحت عنوان Letter-Sealing برای پیام رسانی امن را به اپلیکیشن خود اضافه کرد، اما این قابلیت تا این لحظه به طور پیش فرض برای کلیه کاربران لاین فعال نبوده است.

با تصمیم جدید کمپانی، این رویه از فردا تغییر دچار تغییر شده و قابلیت Letter-Sealing یا همان پیام رسانی رمزنگاری شده به طور پیش فرض برای کلیه کاربران این اپلیکیشن پیام رسان فعال خواهد شد.

علاوه بر رمزنگاری کردن مکالمات لاین، سران کمپانی تصمیم گرفته اند تا قابلیت چت مخفی را نیز از آن حذف نمایند. چت مخفی به کاربران اجازه می داد تا به مخاطبین خود پیام هایی موقتی بفرستند که پس از گذشت مدت زمانی مشخص، از سرورهای لاین حذف می شدند.

حالا که مکالمات لاین به طور پیش فرض رمزنگاری می شوند، از نظر تیم لاین دیگر نیازی به وجود قابلیت چت مخفی در این اپلیکشن پیام رسان نیست و کاربران می توانند پس از رمزنگاری شدن مکالمات با خیالی راحت و بدون نگرانی بابت لو رفتن صحبت های شان به چت و گفتگو با یکدیگر بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    چطور میشه فهمید واقعا رمز نگاری میشه یا نه ؟

مطالب پیشنهادی