ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای جدید گوگل، برخی قابلیت های پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را به تصویر می کشند

کمپانی گوگل اخیراً دو ویدیوی جدید از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را در کانال یوتوب خود منتشر کرده که برخی از قابلیت های آن را به نمایش در می آورند. اولین قابلیت «Animator» نام دارد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

کمپانی گوگل اخیراً دو ویدیوی جدید از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را در کانال یوتوب خود منتشر کرده که برخی از قابلیت های آن را به نمایش در می آورند. اولین قابلیت «Animator» نام دارد و به گفته گوگل، یک اپلیکیشن تجربی به حساب می رود که به کاربران اجازه می دهد تا دست خود را دراز کرده و با گرفتن یک شی مجازی، محل قرارگیری آن در محیط مجازی پیش روی را تغییر دهند.

در همین حال دومین ویدیو هم اپلیکیشن تجربی دیگری را به نمایش در می آورد که «Puppeteer» (یا عروسک گردان) نام دارد. این ابزار همانطور که از نامش پیداست به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بخش های مختلفی از بدن شخصیت های طراحی شده را کنترل کنند و مجموعه ای از حرکات مختلف را برای آن پدید آورند. این ابزار بسیار کارآمد به نظر می رسد و امکان شخصی سازی کامل تصاویر مقابل چشمان مخاطبان را برای توسعه دهندگان مهیا می سازد.

پلتفرم واقعیت مجازی Daydream برای نخستین بار در کنفرانس توسعه دهندگان I/O ماه گذشته میلادی معرفی شد و اخیراً مجموعه ای از ابزارهای مختلف در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته که به آنها اجازه می دهد پلتفرم مورد بحث را روی اسمارت فون نکسوس 6P آزمایش کنند.

اگرچه گوگل با هدست های ارزان قیمت کاردبورد وارد حوزه واقعیت مجازی روی موبایل شد اما رونمایی از Daydream نشان داد که اهالی مانتین ویو برنامه های بزرگ تری در قبال این تکنولوژی نوپا دارند و رقابت با دیگر فعالان این صنعت را به شکلی جدی تر از سابق دنبال می نمایند. در ادامه ویدیوی معرفی دو ابزار مذکور قابل مشاهده است.

اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می کنید با مراجعه به این لینک می توانید ویدئو را مشاهده کنید.

اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می کنید با مراجعه به این لینک می توانید ویدئو را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی