ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل اطلاعات مربوط به زلزله های اخیر را هم به موتور جستجوی خود اضافه می کند

گوگل قصد دارد تا در زمان زلزله، اطلاعات ارزشمندی در اختیار کاربران خود قرار دهد. جستجوی عباراتی نظیر «earthquake» یا «earthquakes near me» به ترتیب به معنی زلزله و زلزله در کنار من، کارتی حاوی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

گوگل قصد دارد تا در زمان زلزله، اطلاعات ارزشمندی در اختیار کاربران خود قرار دهد. جستجوی عباراتی نظیر «earthquake» یا «earthquakes near me» به ترتیب به معنی زلزله و زلزله در کنار من، کارتی حاوی اطلاعات خلاصه و قابل فهم در اختیار فرد می گذارد.

اطلاعاتی نظیر قدرت زلزله، مرکز زمین لرزه و همچنین دیگر زلزله هایی که در بازه زمانی نزدیک به حال رخ داده اند در این باکس جدید نمایش داده خواهند شد که به صورت خلاصه در تصویر متحرک زیر قابل مشاهده است.

این اطلاعات نقشه برداری می تواند در آگاه سازی کاربران بسیار موثر باشد. با جستجوی ساده این عبارت می توانید متوجه شوید زمین لرزه ای که شما به صورت خفیف تجربه کرده اید، در کدام نواحی قوت بالایی داشته است. همچنین در این باکس، گوگل اطلاعاتی برای در امان ماندن از اتفاقات پس از زلزله ارائه می دهد.

برای ژاپنی ها که زلزله امری تقریبا طبیعی است، این ابزار بسیار کارآمد خواهد بود، چرا که می توانند با یک جستجوی ساده، بلافاصله متوجه خطری که دیگر نواحی را تهدید کرده نیز بشوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی