ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک تحلیلگر معتقد است فروش آیفون 7 با ضعف همراه نخواهد بود

به ازای هر پنج تحلیلگری که معتقدند اپل با عرضه نکردن یک آیفون انقلابی در سالی که فروش تلفن های همراه رو به زوال می رود، یک تحلیلگر وجود دارد که می گوید سرمایه گذاران ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۲

به ازای هر پنج تحلیلگری که معتقدند اپل با عرضه نکردن یک آیفون انقلابی در سالی که فروش تلفن های همراه رو به زوال می رود، یک تحلیلگر وجود دارد که می گوید سرمایه گذاران روی کمپانی ساکن کوپرتینو از فروش آیفون 7 راضی خواهند بود و برای دفاع از تئوری خود ادله کافی را ارائه می دهد.

این بار نوبت به تیموتی آرکوری از Cowen رسیده تا به سرمایه داران اطمینان بخشد که امسال زمان خرید تکنولوژی جدید توسط کاربران قدیمی فرا رسیده و بسیاری از کاربران آیفون های قدیمی حالا به خرید آیفون 7 اقدام خواهند کرد.

بر اساس گزارش وی، یک سوم تمامی دارندگان آیفون های دو نسل پیش به قبل و نسل های فعلی، سبب خواهند شد تا درصد آپگرید کننده های احتمالی 43 درصد طی 4 الی 5 فصل آتی افزایش یابد. بنابراین پتانسیل فروش 60 الی 70 میلیون آیفون های جدید نظیر آیفون 6 اس و آیفون 7 وجود دارد.

آرکوری معتقد است که رشد کاربران پایه آیفون های اپل، امسال توسط افرادی هدایت خواهد شد که به دنبال آپگرید و خریدن مدل های جدید هستند. در حالی که از نگاه او فروش آیفون 7 قدرتمند خواهد بود اما وی معتقد است که تغییرات بزرگی نظیر قرار گرفتن نمایشگر OLED می تواند دستگاه را فوق العاده جذاب تر کند.

انتظار می رود که آیفون 7 امسال تغییرات ظاهری چندانی نسبت به مدل های پیشین نداشته باشد و صرفا جایگاه خطوط آنتن تغییری جزئی نسبت به دو نسل پیش کنند. تغییرات گسترده ظاهری و سخت افزاری در ورژن 2017 آیفون توسط تحلیلگران وعده داده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Parsa
    Parsa | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    اون تحلیلگر اشتباه میکنه

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    اگر تغييرات ظاهري و البته باطني زيادي نداشته باشه اين تصور كه صاحبان آيفون هاي قديمي امسال به اين نسخه كوچ مي كنند كاملاً بي اساسه . با توجه به اين كه اپل سياست تيك تاك خودش رو (احتمالاً) تغيير داده و هر سه سال يك بار شاهد عرضه آيفون با ويژگي هاي انقلابي و جديد خواهيم بود ، به نظر مي رسه دارندگان نسخه هاي قديمي تر آيفون علاقه بيشتري به آيفون هاي ٢٠١٧ نشان دهند تا آيفون هاي امسال .

مطالب پیشنهادی