ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پایان کار اپلیکیشن Paper فیس بوک
نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک در تاریخ ۲۹ جولای به کار اپلیکیشن Paper خاتمه می دهد

فیس بوک در سال ۲۰۱۴ اپلیکیشن Paper را جهت مطالعه اخبار و مقالات به شکلی نوین برای سیستم عامل iOS منتشر کرده بود. این اپ در ابتدا با استقبال زیادی از طرف منتقدین مواجه شد، اما نتوانست آن طور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

فیس بوک در سال ۲۰۱۴ اپلیکیشن Paper را جهت مطالعه اخبار و مقالات به شکلی نوین برای سیستم عامل iOS منتشر کرده بود. این اپ در ابتدا با استقبال زیادی از طرف منتقدین مواجه شد، اما نتوانست آن طور که باید در جذب مخاطبین موفق عمل کند. حالا کاربران این اپلیکیشن پیامی را دریافت کرده اند مبنی بر این که فیسبوک در تاریخ ۲۹ جولای (۸ مرداد) این نرم افزار را برای همیشه تعطیل خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۴ از اپلیکیشن خبرخوان Paper به عنوان رنسانس طراحی فیس بوک یاد می شد و آن را الگویی می دانستند که این شبکه اجتماعی می تواند با بهره گیری از آن تحولی بنیادین در طراحی اپلیکشن ها ایجاد نماید.

Paper برای آن دسته از کسانی که می خواستند فیس بوک را بدون تبلیغاتش تجربه کنند، گزینه ای ایدآل محسوب می شد، اما با افزایش بازدیدکنندهای این شبکه اجتماعی به رقم ۱.۰۹ میلیارد نفر در روز، هرگز این اپلیکیشن را در میان رکورد دارهای دانلود اپ استور ندیدیم. ضمن این که هرگز کاربران اندرویدی امکان تجربه آن را نیافتند و در انتها نیز با تعطیل شدن Creative Labs (خالق Paper) در ماه دسامبر ۲۰۱۵، عملاً کار این اپ به انتها رسید.

فیس بوک می گوید که ایده به کار رفته در Paper الهام بخش طراحان این کمپانی برای توسعه تعداد دیگری از اپلیکیشن ها، به خصوص Instant Articles بوده است. Instant Articles بسیاری از المان های طراحی Paper را در خود دارد، مثل عکس هایی با عرض کامل و طراحی های اختصاصی برای مقالات ناشرین.

از امروز اپلیکیشن Paper از روی فروشگاه نرم افزاری اپل (App Store) حذف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahmadi
    ahmadi | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    عالی

مطالب پیشنهادی