ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری HTC Nexus M1 لو رفت

از ابتدای امسال، شایعات در مورد تلفن های همراه جدید از سری نکسوس بسیار شنیده می شد. گفته می شود که HTC طی قراردادی سه ساله با گوگل، قرار است هر دو نکسوس را امسال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۱

از ابتدای امسال، شایعات در مورد تلفن های همراه جدید از سری نکسوس بسیار شنیده می شد. گفته می شود که HTC طی قراردادی سه ساله با گوگل، قرار است هر دو نکسوس را امسال تولید و عرضه کند و از سوی دیگر نیز چینی ها ادعایی در زمینه ساخت نکسوس های بعدی دارند.

در هر صورت، دو تلفن با نام رمز Marlin 1 و Sailfish 1 در میان داده های مختلفی رویت شده اند که گویا Marlin 1 دستگاه قدرتمند تری نسبت به دیگری است. پیشتر در مورد سخت افزار Sailfish 1 برای تان گفته بودیم و حالا گویا اطلاعات مربوط به HTC Nexux Marlin 1 لو رفته اند.

بنا بر منبع، نکسوس ام 1، نمایشگر AMOLED با ابعاد 5.5 اینچ و رزولوشن 2560 در 1440 خواهد داشت. چیپ مجتمع اسنپدراگون 821 با سی پی یو 4 هسته و جی پی یو آدرنو 530 وظیفه قدرت رسانی به دستگاه را بر عهده می گیرد.

4 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور اثر انگشت، دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب در قسمت پشتی و جلویی دستگاه، باتری 3450 میلی آمپری و پورت یو اس بی تایپ سی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند.

اچ تی سی مسئول ساخت اولین تلفن همراه از سری نکسوس در سال 2010 بود که Nexus One نام داشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. HTC 10 هم که که قطعا بهترین پرچمدار این شرکت طی سه سال اخیر محسوب می شود، نشانه ای است که امیدمان را به دو نکسوس امسال گوگل بیشتر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • afg
    afg | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    خیلی علی میشه.اندروید خالس.اگه دلت خواست میتونی لانچر s htc رروهم نسب کنی

  • علی
    علی | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    ترکیب جذابی به نظر میاد به شرطیکه قیمت نجومی نباشه!

  • hhh
    hhh | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    اچ تی سی کتار گوگل میتونه کارایی خوبی ارائه بده ..این میتونه برای واقعیت مجازی گوگل هم خوب باشه طراحی زیبایی هم داره .حالا بنظرتون برای واقیت مجازی نکسوس بعدیرو بگیرم یا سامسونگ ۷اج؟؟ایفون بعدی که تو ذوق میزنه بنا به عکسایی که نشون دادن البته برای واقعیت مجازی هم اپل تلاشی تو گوشیاش نداشته

  • farzad37j
    farzad37j | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    درسته از اچ تي سي خوشم نمياد ولي نكسوس يه چيز ديگس حتما گوشي خوبي روانه بازار ميشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی