ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نیرو بر می خیزد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

LEGO® Star Wars™: The Force Awakens

screen640x640

چه کسی فکرش را می کرد بازی های لگویی تا این حد به محبوبیت برسند؟ حالا و پس از گذشت معرفی اولین بازی لگویی شاهد مجموعه ای کامل از فیلم های سینمایی در قالب لگو هستیم. از ایندیانا جونز و هری پاتر گرفته تا پارک ژوراسیک. در هفت سنگ این آخر هفته یکی از پیشنهاد های ویژه ای که برایتان داریم چیزی نیست جز LEGO® Star Wars™: The Force Awakens. برادران وارنر این بار به سراغ یکی از محبوب ترین فیلم های سینمایی یعنی استار وارز رفته اند.

The Force Awakens نیز شوخ طبعی خاص لگوها را با خود یدک کشیده و تمامی اتفاقات فیلم را بازگو می کند. در لگو استار وارز قرار است با مکانیزم های جدید گیم پلی آشنا شویم، همانند قبل برای پیش روی به حل پازل های گوناگون پرداخته، ساخت و ساز های جدید انجام دهیم و در فضا به جنگ با دشمنان برویم. دیدار مجدد شخصیت هایی چون ری، هان سولو و کیلو رین می تواند یکی از بهترین تجربه های شما در این آخره هفته ی تابستان باشد. همچنین با دارا بودن سیزن پس بازی قادر هستید تجبره ی کاملتری از بازی داشته باشید.

LEGO® Star Wars™: The Force Awakens

LEGO® Star Wars™: The Force Awakens

سازنده: Warner Bros قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1002 مگابایت زبان:

Minescape

screen322x572

اگر دلتان برای پازل های چالش برانگیز، حس سرعت و خطر تنگ شده عنوان Minescape می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. این بازی یکی از عناوین اعتیاد آور پلتفرم iOS محسوب شده که در طی آن مانند بازی های هم سبکی چون AA در صورت شکست خوردن در یکی از مراحل، بازی از ابتدا و مرحله ی اول آغاز می شود. در مین اسکیپ با مجموعه ای از دایره ها مواجه هستید.

برخی از این دایره ها خالی و برخی دیگر شامل بمب هایی هستند که با اعداد 1 به بالا مشخص  شده اند. اما مفهوم این اعداد چیست؟ ارزش هر رقم بیانگر تعداد بمب های موجود در هر دایره است. همانطور که می بینید دایره ها به وسیله ی رشته هایی به یکدیگر متصل شده اند. تنها کاری که باید بکنید تحلیل دایره های خالی و بدین ترتیب لمس یکی از این دایره هاست. با این کار یا بمب را خنثی می کنید و یا با یک حرکت اشتباه موجب منفجر شدن آن و از سر گیری مراحل خواهید شد.

 Minescape

Minescape

سازنده: Umbrella Games LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 58.3 مگابایت زبان:

The Blacklist: Conspiracy

unnamed

اگر مثل ما بخشی از اوقات فراغت خود را صرف دیدن سریال های خارجی می کنید، حتماً نام سریال Blacklist به گوشتان خورده. حالا کمپانی پرآوازه ی گیم لافت که پیشینه ی درخشانی در توسعه ی بازی برای دیوایس های همراه دارد، اقدام به ساخت بازی جدیدی به نام The Blacklist: Conspiracy بر اساس سریال بلکلیست کرده است. شخصیت اصلی داستان ریموند ردینگتون نام داشته و یکی از خلاف کار های مشهور شهر به شمار می رود.

حالا و پس از فراز و نشیب های فراوان ریموند بر آن می شود تا دست از جنایت های خود بردارد. او در جهت حفظ قانون تصمیم می گیرد ضمن همکاری با پلیس با خلاف کاران به مبارزه پرداخته و به حل معماهای مهم کمک کند. حال شما باید همراه با برخی شخصیت های اصلی سریال بلک لیست و در طی یک داستان جذاب،  از مضنونین بازجویی کرده و با یافتن سرنخ های مختلف به حل صحنه ی جرم بپردازید.

The Blacklist: Conspiracy

The Blacklist: Conspiracy

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 78.64/77/95 مگابایت زبان:
Farm Heroes Super Saga

dfsdf

Candy Crush Saga را که یادتان هست؟ یک بازی کژوال با بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی که از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. این بار استودیوی King به سراغ میوه های خوشمزه رفته. Rancid نام یک راکون حیله گر است که در مزرعه روزگار می گذراند. او در طی اقداماتی قصد دارد شادی اهالی مزرعه را به غرق در تلخی کند. در این راه میوه های مزرعه از کلک های راکون مطلع بوده و باید برای خراب کردن نقشه های این موجود پلید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

عنوان Farm Heroes Super Saga شامل 100 مرحله ی جدید و جذاب است. این مراحل در عین برخورداری از گیم پلی ساده و جذاب به معنای واقعی کلمه گیمر را به چالش می کشند. در این راه شما با قهرمانان جدید، مد های تازه و دشمنانی حیله گر مواجه هستید. در صورتی که بازی را به حساب کاربری فیسبوکتان متصل کرده اید نیز می توانید امتیازات خود را با دیگر دوستانتان به اشتراک گذاشته و با آن ها به رقابت بپردازید. همچنین در صورت اتصال به اینترنت و پرداخت مبلغی پول قادر خواهید بود نسخه ی کامل بازی را آزاد کنید.

Farm Heroes Super Saga

Farm Heroes Super Saga

سازنده: King قیمت: رایگان (با پرداخت دورن برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 59/80.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    اول اين كه بازي Farm Heroes Super Saga براي سيستم عامل iOS هم منتشر شده :
    Farm Heroes Super Saga by King
    https://appsto.re/us/4pxf_.i
    ديگر اين كه نسخه دوم بازي معروف CSR Racing هم اين هفته عرضه شده كه پيشنهاد مي كنم حتماً تجربه كنيد :
    CSR Racing 2 by NaturalMotion
    https://appsto.re/us/4fq70.i
    تشكر از آقاي ميرزا

مطالب پیشنهادی