ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از فبلت گلکسی نوت 7 با دو لبه خمیده

فبلت آتی سامسونگ که ظاهرا قرار شده با نام گلکسی نوت 7 وارد بازار شود، هنوز هم به صورت رسمی معرفی نگردیده و با وجود لو رفتن عکس، رندر و اطلاعات مختلف در رابطه با آن، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

فبلت آتی سامسونگ که ظاهرا قرار شده با نام گلکسی نوت 7 وارد بازار شود، هنوز هم به صورت رسمی معرفی نگردیده و با وجود لو رفتن عکس، رندر و اطلاعات مختلف در رابطه با آن، شرکت سازنده فعلا هیچیک را تایید ننموده.

جدیدترین خبر به دست آمده در رابطه با نوت 7، حاوی عکس هایی از این محصول است که توسط فاش کننده سریالی ایوان بلس به دست آمد و دستگاه مورد بحث را در قالب سه رنگ مختلف شامل مشکی، نقره ای و آبی به تصویر می کشد.

پیش بینی شده که چشم بادامی های کره ای این موبایل را در یکی از روزهای ماه آینده معرفی نمایند و این تصاویر را می توان واضح ترین داده های به دست آمده از آن تا به امروز قلمداد نمود.

طبق برآوردهای صورت گرفته، جدیدترین نسخه از فبلت پرطرفدار سامسونگ به یک نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD Super AMOLED مجهز شده که دو لبه خمیده دارد و در کنار این 6 گیگابایت رم، یک باتری 3600 یا 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

یکی از امکانات منحصربفرد این دستگاه که بیشترین احتمال برای دیدنش می رود، اسکنر جدید عنبیه چشم آن است که طبق اسناد به دست آمده از پتنت های اخیر ثبت شده توسط سامسونگ، از تکنولوژی دنبال کننده چشم برای آنلاک کردن موبایل بهره می برد.

آنطور که از تصاویر لو رفته می توان حدس زد، نوت 7 دربرگیرنده آرایه ای متشکل از یک حسگر جلویی است ک به احتمال زیاد برای پشتیبانی از اسکنر عنبیه چشم برایش در نظر گرفته شده و در دو منفذ جانبی دوربین جلویی تعبیه گردیده است.

Samsung-Galaxy-Note-7-renders (4) Samsung-Galaxy-Note-7-renders (1) Samsung-Galaxy-Note-7-renders (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir.h
    amir.h | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    اگ نسخه فلت داشته باشه اون وقت با نوت ۵ چه فرقی میکنه؟

مطالب پیشنهادی