ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصول بعدی مایکروسافت و سری سرفس: یک کامپیوتر All-in-One

دیجی تایمز گزارش می دهد که مایکروسافت مشغول ساخت دستگاه جدیدی از خانواده سرفس است. اینطور که گفته شده، شرکت توسعه دهنده ویندوز تصمیم دارد کامپیوتری یکپارچه یا All-in-One با کد سرفس توسعه دهد. وب سایت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

دیجی تایمز گزارش می دهد که مایکروسافت مشغول ساخت دستگاه جدیدی از خانواده سرفس است. اینطور که گفته شده، شرکت توسعه دهنده ویندوز تصمیم دارد کامپیوتری یکپارچه یا All-in-One با کد سرفس توسعه دهد. وب سایت مورد اشاره به «تامین کنندگان» به عنوان منبع خود اتکا می کند در حالی که امروز وب سایت «ویندوز سنترال» نیز در گزارشی جداگانه این خبر را تایید می کند.

از قرار معلوم سیستم کامپیوتری مورد بحث به پردازنده های Kaby Lake مجهز می شود. حال این مسئله خود با ابهام زیادی رو به روست. پیش از این قرار بود محصولات مجهز به پردازنده های Kaby Lake در سه ماهه سوم ۲۰۱۶ عرضه شوند ولی بعداً خبر رسید که چنین دستگاه هایی شاید در سه ماهه نخست ۲۰۱۷ از معرفی شده و به دست کاربران برسند. این مشکلی است که گریبان سرفس پرو و سرفس بوک بعدی را نیز خواهد گرفت.

دیجی تایمز می نویسد که عرضه یک کامپیوتر رومیزی AIO از سوی مایکروسافت، تاثیر مثبتی بر فروش جهانی AIO ها خواهد داشت. در حال حاضر شرکت های اپل و لنوو هستند که همچنان به شکل گسترده مشغول فروش کامپیوترهای All-in-One هستند.

اطلاعات دیگری در خصوص سرفس جدید در دست نیست ولی انتظار می رود که مایکروسافت محصولی با کیفیت را برای رقابت مستقیم با iMac عرضه کند. در این بین به احتمال زیاد، مایکروسافت تصمیم خواهد گرفت تا نمایشگر این کامپیوتر را نیز به فناوری لمسی مجهز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hhh
    hhh | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    لنوو تو این کار دستی بر آتش داره یه تعداد محصولشو تو سریال arrowدیدم که خیلی خوشکل بودن صفحشون ۳۲به بالا بود.اگه خود مایکروسافت بزنه که دیکه عالیه.

  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    باز محصولی جدید برای کاربرات تجاری ...

مطالب پیشنهادی