ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اظهار نظر ساتیا نادلا در مورد Brexit
تکنولوژی

نادلا: Brexit اثری بر کسب و کار مایکروسافت در انگلیس نخواهد داشت

ماه قبل بود که مردم انگلیس، رای به جدایی کشورشان از اتحادیه اروپایی دادند. این واقعه که در رسانه ها به “Brexit” مشهور شد، تبعات سیاسی-اقتصادی زیادی در سرتاسر دنیا به دنبال داشت. بسیاری در مورد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

ماه قبل بود که مردم انگلیس، رای به جدایی کشورشان از اتحادیه اروپایی دادند. این واقعه که در رسانه ها به “Brexit” مشهور شد، تبعات سیاسی-اقتصادی زیادی در سرتاسر دنیا به دنبال داشت. بسیاری در مورد آینده اقتصادی انگلیس ابزار نگرانی کردند و چنین تصمیمی را سبب کاهش سرمایه گذاری های کمپانی ها بزرگ در آینده دانستند.

به عنوان مثال مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت در این کشور، پیش از آغاز رای گیری، در توییتی ابراز داشت: «ادامه حضور انگلیس در اتحادیه اروپا یکی از شرط های اساسی برای ادامه سرمایه گذاری های مایکروسافت و سایر کمپانی ها به حساب می آید.»

اما حالا ساتیا نادلا، مرد اول کمپانی ردموندی در مصاحبه با شبکه CNBC دیدگاه متفاوتی را در خصوص Brexit و آینده برنامه های مایکروسافت در این نقطه از اروپا مطرح کرده است:

«ماجرای Brexit اثری در سرمایه گذاری و کسب و کار ما در انگلیس نخواهد داشت. ما بیش از 30 سال است که در این کشور حاضر هستیم و به خاطر اهمیت ویژه ای که بازار بزرگ آنجا برایمان دارد، به سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار خود ادامه خواهیم داد. مایکروسافت یک کمپانی بین المللی است که ۵۵ درصد از درآمدهایش از آن سوی مرزهای آمریکا تامین می شود، بنابراین آنچه در انگلیس و سایر نقاط دنیا اتفاق می افتد، برایمان اهمیت زیادی دارد.»

در حال حاضر مایکروسافت حدود ۳ هزار کارمند در کشور یاد شده دارد و بر طبق برآوردها 7 تا 8 درصد از کل درآمد این شرکت از این کشور اروپایی حاصل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی